Emirates odebrały 116. Airbusa A380
Linie lotnicze Emirates powitały swojego 116. Airbusa A380 – MSN A6-EVL. Jako pierwszy z trzech A380, dołączył on do floty w grudniu 2020 r. Samolot przybył do Dubaju 5 grudnia, napędzany był mieszanką konwencjonalnego paliwa do silników odrzutowych i zrównoważonego paliwa lotniczego.
Linie Emirates mają otrzymać jeszcze dwa samoloty A380 w tym miesiącu, jeden z nich będzie wyposażony w długo oczekiwany produkt – klasę ekonomiczną premium.
Od momentu wejścia do floty Emirates 12 lat temu, A380 był flagowym samolotem linii lotniczych i ulubieńcem klientów, urzekał podróżnych, zapewniając im niezrównane wrażenia z podróży. Salon pokładowy A380 i shower spa są słynne na całym świecie.
Tim Clark, prezes linii lotniczych Emiratem, powiedział: „Airbusy A380 to wielki sukces Emirates, co znajduje odzwierciedlenie w dużym zainteresowaniu klientów lotami tym samolotem. A380 pomógł nam efektywnie zaspokoić zapotrzebowanie klientów na lotniskach z ograniczoną liczbą slotów, a także na popularnych trasach, wspierając nasze operacje także w trakcie lotów długodystansowych.
Co ważne, dzięki przestrzeni i technologii zastosowanej w tym samolocie mogliśmy wprowadzić na pokładzie nowe koncepcje, które zmieniły latanie na lepsze. Z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie naszych niepowtarzalnych rozwiązań w klasie ekonomicznej premium, która zadebiutuje na A380 w nadchodzących miesiącach. Będziemy nadal inwestować w nasz światowej klasy produkt A380, pozostanie on naszym okrętem flagowym przez następną dekadę. Będziemy rozmieszczać Airbusy na większej liczbie tras odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na podróże.”
Obecnie Airbus A380 lata do Kairu, Ammanu, Paryża, Londynu, Kantonu, Manchesteru i Moskwy, a ostatnio zwiększono liczbę usług A380 do 4 dziennie na londyńskim Heathrow. Z kolei do Moskwy A380 latają codziennie..
Tim Clark skomentował: „Zrównoważony rozwój pozostaje dla Emirates ważną kwestią. Bardzo uważnie przyglądamy się rozwojowi zrównoważonego paliwa lotniczego i czekamy na czas, kiedy będzie można je produkować na dużą skalę i w konkurencyjnych cenach. Nasz ostatni lot dostawczy A380 był częściowo napędzany paliwem lotniczym zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju, co jest pozytywnym krokiem w kierunku zmniejszenia emisji.”
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Wizz Air zwiększa liczbę połączeń z Rzeszowa do Rzymu: loty trzy razy w tygodniu
Wizz Air zwiększa liczbę lotów do Rzymu z lotniska Rzeszów – Jasionka. Teraz do stolicy…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Emirates rozszerza współpracę z Vietnam Airlines i VietJet
Linie Emirates podpisały dwa memorandum o porozumieniu z Vietnam Airlines i VietJet.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Air France uruchomi w maju 2025 połączenie z Paryża do Orlando
Linia Air France uruchamia w maju 2025 roku nowe połączenie z Paryża do Orlando na…
0 Komentarzy1 Minuta
31 października 2024
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy: loty do Frankfurtu pięć razy w tygodniu
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy, uruchamiając od kwietnia 2025 roku pięć…
0 Komentarzy3 Minuty
31 października 2024
Lotnisko Chopina gotowe na sezon zimowy
Na lotnisku Chopina w Warszawie odbyła się parada „Akcji Zima” – coroczny przegląd…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Ryanair połączy Kraków z Mediolanem
Ryanair uruchamia nowy kierunek z lotniska w Krakowie. Pasażerowie będą mogli latać z…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Wizz Air w zimowej ofercie z 44 nowymi trasami
Wizz Air otwiera sezon zimowy z ofertą lotów obejmującą 44 nowe i przywrócone kierunki,…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Flixbus z jesiennym rozkładem. W ofercie ponad 440 kierunków
FlixBus poszerza ofertę jesiennych połączeń oferując podróż do ponad 440 miejsc w Polsce…
0 Komentarzy1 Minuty