Emirates – odprawa online nawet 48 godzin przed lotem
Linie Emirates wydłużyły możliwość odprawy online z 24 do 48 godzin przed odlotem. Pasażerowie mogą odprawić się przez stronę internetową zarówno w wersji mobilnej, jak i klasycznej, od 48 godzin do 90 minut przed planowanym odlotem. Dzięki możliwości wcześniejszej odprawy, klienci mają większy wybór miejsc i krócej czekają na lotnisku, otrzymując kartę pokładową przed wyjściem z domu. Pasażerowie mogą pozostawić bagaż przy stanowisku odprawy online, zanim zgłoszą się bezpośrednio do kontroli paszportowej i bezpieczeństwa. W przypadku połączeń ze Stanami Zjednoczonymi, o ile odprawa internetowa uruchamiana jest na 48 godzin przed odlotem, karty pokładowe są wydawane dopiero z 24-godzinnym wyprzedzeniem.
Alex Knigge, Senior Vice President Corporate Communications Marketing & Brand (Digital), powiedział: „Zawsze uwzględnialiśmy opinie klientów przy udoskonalaniu ich podróży, a wcześniejsza odprawa online jest tego rezultatem. Umożliwiając odprawę na 48 godzin przed odlotem, oferujemy naszym klientom dodatkową elastyczność przy wyborze miejsc, tak aby zapewnić im wygodniejszą podróż. To tylko jedna z wielu inicjatyw, które podejmujemy w celu poprawy obsługi klienta przez Internet.”
Oprócz usługi odprawy przez Internet przewoźnik oferuje również całodobową odprawę na parkingach na terenie lotniska w Dubaju. Klienci mogą zgłosić się do stanowiska odprawy na parkingu od sześciu do 24 godzin przed odlotem, odciążając lotnisko w okresach natężonego ruchu. Podróżujący z Dubaju mogą też pozostawić bagaż przy jednym z 46 stanowisk bagażowych dla klasy ekonomicznej lub oddzielnych stanowisk dla klasy pierwszej i klasy biznes na lotnisku w Dubaju od sześciu godzin do 90 minut przed odlotem. Dziesięć dodatkowych stanowisk znajduje się w wydzielonej strefie odpraw dla podróżujących do USA. Dzięki powyższym udogodnieniom pasażerowie mogą spodziewać się mniejszych kolejek do poszczególnych stanowisk odprawy biletowo-bagażowej.
Możliwość wcześniejszej odprawy to jedna z wielu funkcji na stronie emirates.com, która ma na celu poprawę obsługi klienta. Innym przykładem jest wprowadzona niedawno funkcja „Hold my fare”, dzięki której klienci mogą za symboliczną opłatą zarezerwować bilet z opcją zamrożenia ceny. Teraz czas zamrożenia ceny został wydłużony do 72 godzin.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty