Emirates ponownie otwierają lotniskowe poczekalnie w całej swojej sieci
Stopniowe przywracanie kierunków w siatce połączeń Emirates i wzrost popytu na podróże sprawiły, że pasażerowie, którzy podróżują klasą premium oraz członkowie programu Emirates Skywards na wybranych poziomach członkostwa do lutego będą mieli dostęp do ponad 120 poczekalni lotniskowych.
Linie Emirates, które wznowiły działalność w ponad 90 proc. swojej sieci sprzed pandemii, latają obecnie do ponad 120 miejsc na całym świecie przez swój hub w Dubaju. Pasażerowie podróżujący klasami pierwszą i biznes będą mogli urozmaicić swoją podróż o poczekalnie premium oferowane przez Emirates na ponad 20 lotniskach w Europie, Afryce, Stanach Zjednoczonych i Azji.
Jeszcze pod koniec grudnia poczekalnie Emirates na wielu lotniskach w Wielkiej Brytanii ponownie otworzą swoje drzwi, aby przed lotem klienci mogli spędzić czas w poczekalniach londyńskiego Heathrow, Birmingham i Manchesterze, natomiast poczekalnie na lotnisku Londyn Gatwick i Glasgow przyjmą pasażerów w styczniu 2022 r.
W Europie poczekalnie Emirates w Monachium, Frankfurcie i Dusseldorfie, oprócz poczekalni w Mediolanie i Rzymie, zostały ponownie otwarte dla gości, aby mogli korzystać z udogodnień linii lotniczych. Poczekalnie w Hamburgu i Paryżu zostaną otwarte jeszcze w tym miesiącu.
W Stanach Zjednoczonych pasażerowie lotów Emirates mają dostęp do poczekalni premium na lotnisku w Los Angeles, Boston Logan oraz JFK w Nowym Jorku. Poczekalnia Emirates w San Francisco zostanie ponownie otwarta w lutym 2022 r.
Wcześniej swoją działalność wznowiła dodatkowa poczekalnia Emirates, obsługująca pasażerów podróżujących przez Kair. Klienci premium i uprawnieni członkowie programu Emirates Skywards wkrótce będą mogli też odpocząć i zjeść posiłek w poczekalniach w Kolombo i Bangkoku.
W Terminalu 3 na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju podróżni mogą również korzystać z usług pięciu poczekalni premium oferowanych przez linie Emirates, które są już w pełni operacyjne.
W hali B Terminalu 3 ponownie otwarto zarówno poczekalnie pierwszej klasy Emirates, które oferują prywatne saloniki dla pasażerów pierwszej klasy, jak i poczekalnie klasy biznes z pełną ofertą usług. Pasażerowie podróżujący w klasie biznes, wyłączając członków programu Emirates Skywards na poziomie Platinum i Gold, mogą zjeść kolację z napojami do czterech godzin przed odlotem i skorzystać z bezpłatnego Wi-Fi. Nowe menu zawiera zarówno dania wegańskie, jak i wegetariańskie, aby zaspokoić preferencje wszystkich pasażerów.
Poczekalnie klas pierwszej i biznes w hali A wznowiły działalność w skrzydle wschodnim, a w skrzydle zachodnim zostaną ponownie otwarte dla klientów w nadchodzących tygodniach. Co więcej, planowane jest, aby do początku przyszłego roku dwie poczekalnie w hali C były w pełni operacyjne.
Podróżujący z Emirates w klasie pierwszej i członkowie programu Emirates Skywards na poziomie Platinum mogą bezpłatnie korzystać z poczekalni dla pierwszego pasażera i maksymalnie trzech dodatkowych gości, w tym jednej osoby dorosłej i dwojga dzieci poniżej 17 roku życia. Przed lotem pasażerowie hali A mogą spróbować dań przygotowywanych w kuchniach pokazowych, wypić drinka w Cigar Bar lub pozwolić doświadczonym sommelierom oprowadzić ich po najlepszych rocznikach win Le Clos. Salony oferują również zabiegi spa i prysznice, wydzieloną strefę wolnocłową na zakupy w klasie pierwszej oraz bezcłową usługę konsjerża w klasie biznes. Klienci korzystający z poczekalni będą mieli również bezpośredni dostęp do bramek prowadzących na pokład w dedykowanym hubie A380.
Oprócz ekskluzywnych poczekalni Emirates w Dubaju i na wybranych lotniskach należących do sieci przewoźnika, pasażerowie klas pierwszej i biznes, oprócz członków Emirates Skywards na poziomie Platinum i Gold, mogą również korzystać z dostępu do 96 poczekalni partnerskich w całej swojej sieci z dodatkowymi 15 poczekalniami partnerskimi, które będą sukcesywnie otwierane. Klienci mogą sprawdzić dostępność poczekalni przed lotem oraz wymagania kwalifikujące do bezpłatnego wstępu lub zniżek.
Wszystkie poczekalnie Emirates wznowiły działalność po wprowadzeniu rygorystycznych środków bezpieczeństwa i higieny. Ponadto zespoły usług lotniskowych Emirates ściśle współpracowały z dostawcami usług partnerskich poczekalni, aby przestrzegać określonych protokołów w celu świadczenia usług pasażerom premium oraz tym, którzy często podróżują. W zależności od wytycznych na danym rynku, klientom oferowane są usługi w formie bufetu lub dania z karty, a na smartfonie można korzystać z menu zbliżeniowego. Ustalono też ustawienie miejsc siedzących, aby przestrzegać wytycznych dotyczących dystansu społecznego.
Dostęp do poczekalni to jedna z wielu korzyści oferowanych pasażerom klas premium, którzy latają liniami Emirates. W wybranych lokalizacjach klienci podróżujący w klasami pierwszą i biznes mogą również skorzystać z usługi szofera, który odwozi pasażera na lotnisko lub do hotelu. Na pokładzie podróżujący klasami premium mogą korzystać z usług i udogodnień zarówno we flagowych samolotach A380, jak i Boeing 777.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty