Emirates: to był udany rok
Linie Emirates podsumowały 2017 rok – więcej komfortu podczas lotu, więcej poczekalni na lotniskach, urozmaicone menu.
W 2017 roku z pokładowego Wi-Fi Emirates skorzystało ponad 10 mln pasażerów. Do końca roku w najlepszym wśród przewoźników systemie rozrywki pokładowej Emirates ice znalazło się ponad 3 tys. kanałów z rozrywką, a sam system po raz 13. z rzędu otrzymał główną nagrodę w plebiscycie Skytrax World Airline Awards 2017.
Eko-wygoda
W klasie ekonomicznej linie Emirates wprowadziły ekologiczne koce wykonane w całości z przetworzonych plastikowych butelek. To największa inicjatywa związana z ekologicznymi kocami w całej branży lotniczej. Do każdego z miękkich, ciepłych koców produkowanych opatentowaną technologią ecoTHREAD™ używanych jest 28 przetworzonych plastikowych butelek.
Koncentrując się na daniach sezonowych i regionalnych, linie Emirates wprowadziły różnorodną ofertę menu i potraw okolicznościowych, m.in. z okazji Ramadanu, Wielkanocy, Chińskiego Nowego Roku, Oktoberfestu, Diwali czy Bożego Narodzenia.
Więcej poczekalni
Ponadto Emirates rozszerzyły sieć poczekalni lotniskowych o port lotniczy w Bostonie. Obecnie na całym świecie znajduje się 41 poczekalni Emirates. Linie odnowiły także działające już poczekalnie w Singapurze i Bangkoku. Oprócz tego przewoźnik udostępnił poczekalnie na lotnisku w Dubaju (DXB) członkom programu lojalnościowego Emirates Skywards i towarzyszącym im osobom za dodatkową opłatą niezależnie od wykupionej klasy. W rezultacie w minionym roku z siedmiu poczekalni Emirates w Dubaju skorzystało ponad 4 mln pasażerów. Ponadto linie Emirates nawiązały współpracę z Grupą BMW, która dostarczyła luksusowe samochody w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika dla pasażerów klasy biznes na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Łatwiejsza odprawa
Aby uzupełnić ofertę naziemną, linie Emirates i ich partnerzy zorganizowali inicjatywę „Together”, która ma na celu ułatwić odprawę pasażerów na lotnisku poprzez wprowadzenie technik biometrycznych i nowych, zautomatyzowanych bramek kontroli granicznej, które usprawnią przepływ pasażerów przez kluczowe punkty na lotnisku w Dubaju.
Więcej członków programu lojalnościowego
W połowie 2017 roku liczba członków popularnego programu lojalnościowego Emirates Skywards przekroczyła 19 milionów, a ponad 40 miliardów mil zostało wymienionych na zmianę klasy rezerwacyjnej, darmowe bilety, wejściówki na imprezy kulturalne i sportowe oraz rozmaite korzyści i zniżki oferowane przez partnerów programu. W minionym roku członkowie Emirates Skywards wykorzystali zgromadzone mile do zmiany klasy przeszło 400 tys. razy, m.in. dzięki łatwiejszemu dostępowi za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Oprócz tego przewoźnik pozyskał do programu nowych partnerów z branży lotniczej, turystycznej i lifestylowej oraz ułatwił proces gromadzenia i wymiany mil przez Internet oraz w aplikacjach mobilnych, po raz pierwszy wykorzystując technologię blockchain w programie lojalnościowym.
Ułatwiając pasażerom dostęp do informacji dotyczących lotu i organizację podróży, linie Emirates uruchomiły całkowicie przebudowaną aplikację mobilną i stronę internetową, które upraszczają proces rezerwacji i odprawy, a także wprowadzają funkcję czatu na żywo i umożliwiają członkom programu Skywards natychmiastową wymianę mil.
Kampanie reklamowe
W październiku linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną siatkę połączeń przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju. Tłem muzycznym kampanii była kultowa piosenka „Don’t stop me now” brytyjskiego zespołu rockowego Queen.
W listopadzie przewoźnik zaprezentowały globalną kampanię reklamową z udziałem gwiazdy telewizji Jeremy’ego Clarksona, wykorzystującą poczucie humoru i autorytet Clarksona w dziedzinie motoryzacji do promocji nowych, całkowicie zamkniętych kabin w klasie pierwszej nawiązujących do wystroju samochodów Mercedes-Benz.
Podczas wystawy Dubai Airshow linie Emirates zorganizowały specjalną paradę lotniczą, w trakcie której samoloty Boeing 777-300ER i A380 wykonały lot pokazowy wspólnie z zespołem akrobacji lotniczej Al Fursan ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zarówno Boeing, jak i Airbus został ozdobiony kalkomanią z wizerunkiem Szejka Zajida na cześć nieżyjącego już założyciela ZEA.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty