Emirates udostępnią agentom więcej funkcji Emirates Gateway

fot. archiwum Emirates

Od 1 lipca linie Emirates będą oferować swoim partnerskim biurom podróży dostęp do ekskluzywnych, obszernych treści dzięki platformie Emirates Gateway, z obsługą standardu NDC.

Od tego momentu zacznie też obowiązywać dopłata za wszystkie rezerwacje dokonane za pośrednictwem globalnych systemów dystrybucji (GDS).
Jest to następstwo uruchomienia Emirates Gateway w październiku ubiegłego roku. Przewoźnik ma na celu zaspokojenie dynamicznego rynku przez zapewnienie partnerom handlowym wyboru opcji połączeń oraz do zagwarantowania zróżnicowanych produktów i korzyści w różnych kanałach.

Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates, powiedział: „Naszym celem jest umożliwienie naszym partnerom handlowym jeszcze lepszej obsługi klientów. Przedstawiamy więc kolejny zestaw nowych funkcji i benefitów dostępnych w Emirates Gateway. Uruchomienie platformy ma rozwiązać ograniczenia aktualnie używanych, starszych systemów i zapewnić szeroką gamę dodatkowego kontentu i funkcjonalności dla agentów.

Cieszy nas wsparcie i pozytywne opinie, które otrzymaliśmy do tej pory od naszych partnerów handlowych i GDS. Linie Emirates mocno wierzą w dobre, długoterminowe relacje ze wszystkimi graczami w branży podróżniczej oraz to, że będziemy kontynuować pracę i pielęgnować relacje, które budowaliśmy przez lata, nadal zapewniając doskonałą wartość i obsługę.”

Agencje, które nie zarejestrują się w Emirates Gateway, będą nadal miały dostęp do EDIFACT za pośrednictwem partnerów Emirates Global Distribution Systems (GDS), takich jak Amadeus, Travelport, Travelsky, Infini czy Sirena. W celu zniwelowania wyższych kosztów, jakie Emirates ponoszą w ramach dystrybucji GDS, rezerwacje dokonane za pośrednictwem GDS od 1 lipca 2021 r. będą podlegać dopłacie dystrybucyjnej w wysokości od 14 do 25 USD za bilet, w zależności od długości sektora.

Emirates ściśle współpracują ze wszystkimi zainteresowanymi partnerami handlowymi, aby wprowadzić ich w szczegóły dotyczące Emirates Gateway. Przewoźnik zapewnia im dostęp do jak najszerszej gamy produktów taryfowych Emirates, w tym do wyjątkowego kontentu, niedostępnego w kanałach pośrednich. Rezerwacje poprzez Emirates Gateway nie będą wiązały się z dopłatą dystrybucyjną.

Od 1 lipca 2021 r. agenci mogą uzyskać dostęp do ekskluzywnej, obszernej zawartości Emirates Gateway, w tym do:

• zróżnicowanych cen, takich jak specjalne taryfy promocyjne i przedsprzedaż;
• możliwości sprzedaży nadbagażu, umożliwiając tym samym lepszą obsługę klienta;
• dostępu do bogatych treści;
• zróżnicowanych cen wybranych usług dodatkowych;
• szybszego dostępu do nowych produktów pomocniczych.

Dostęp do treści Emirates Gateway można uzyskać za pomocą trzech elastycznych rozwiązań dostępu:

• Emirates Booking Portal: przyjazny dla użytkownika portal rezerwacji dostępny w 16 językach, połączony bezpośrednio z systemami rezerwacji Emirates, który upraszcza rezerwację, sprzedaż biletów i obsługę po wystawieniu biletów Emirates.
• Emirates Gateway Direct: zapewnia dostęp do treści Emirates za pośrednictwem interfejsów API i systemów NDC zgodnych ze standardem IATA, umożliwiając naszym partnerom handlowym tworzenie aplikacji spełniających ich potrzeby
• Emirates Gateway Sync: uproszczone łącze do produktów i usług Emirates oferowanych przez wiodących w branży, zarejestrowanych w IATA, certyfikowanych partnerów technologicznych Emirates.

Emirates wypróbują IAIA Travel Pass

 

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center