Emirates ulubionym przewoźnikiem z Bliskiego Wschodu
Linie lotnicze Emirates zdobyły tytuł „Przewoźnika Roku” w tegorocznej edycji Arabian Business Achievement Awards, „Ulubionego Przewoźnika z Bliskiego Wschodu w Klasach Premium” w plebiscycie czytelników Condé Nast Traveler Middle East oraz zwyciężyły w kategoriach „Najlepsza Klasa Biznes” i „Najlepsza Poczekalnia” na inauguracyjnej gali Middle East Ultimate Luxury Travel Related Awards (ULTRAs).
Adel Al Redha, Executive Vice President i Chief Operations Officer Emirates, który odebrał wyróżnienia podczas ceremonii wręczania nagród ULTRAs, powiedział: „Jesteśmy zaszczyceni tymi wyróżnieniami. Odzwierciedlają one nasze nieprzerwane inwestycje i zaangażowanie w wyjątkową jakość obsługi pasażerów, którą staramy się dostarczać każdego dnia poprzez ofertę produktów Emirates. Zdobywanie i utrzymywanie klientów jest długim, przynoszącym satysfakcję procesem. Dlatego nasze inwestycje w innowacje i opracowywanie nowych produktów rozpatrujemy w kategoriach długoterminowych. Obok zespołu utalentowanych i oddanych pracowników obsługi naziemnej i personelu pokładowego, są one kolejnym elementem recepty na sukces. Chciałbym podziękować wszystkim członkom naszego zespołu za ich pracę i stawianie potrzeb klientów na pierwszym miejscu. „
Organizatorzy Arabian Business Achievement Awards co roku wręczają wyróżnienia zarówno przedsiębiorstwom, jak i pojedynczym osobom w całym regionie Bliskiego Wschodu za ich osiągnięcia, innowacyjność i etyczność.
Nagrody Condé Nast Traveler Middle East Readers’ Choice Awards to odbywający się każdego roku plebiscyt, w którym czytelnicy wybierają najlepsze usługi branży turystyczno-hotelarskiej zarówno na Bliskim Wschodzie, jak i na całym świecie.
Wyróżnienia Middle East ULTRAs przyznawane są najlepszym przewoźnikom i markom hotelowym, oferującym usługi premium, w głosowaniu czytelników magazynu Ultratravel Middle East. Formatem naśladują prestiżową brytyjską edycję ULTRAs, organizowaną od dziesięciu lat, w której linie Emirates otrzymały nagrodę w kategorii „Najlepsza Klasa Biznes na Trasach Długodystansowych” w tegorocznym głosowaniu czytelników brytyjskiego wydania tego magazynu.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
Finnlines podsumowuje dziewięć miesięcy działalności na trasie Świnoujście – Malmö
14 stycznia 2025 na pokładzie statku M/S Finnfellow Finnlines przy Euroterminalu w…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
PLL LOT połączą Kraków z Paryżem. Nowe połączenie od 31 marca
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły uruchomienie bezpośrednich rejsów z Krakowa do…
0 Komentarzy2 Minuty