Emirates wprowadziły automaty do samodzielnej odprawy

Emirates inwestują w lotnisku w Dubaju
Automat na lotnisku w Dubaju/fot. archiwum Emirates

Usługa jest teraz dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, ze względu na dodatkowe wymagania dla pasażerów udających się do tych miejsc docelowych.

16 nowych samoobsługowych automatów do odprawy bagażu i 8 samoobsługowych kiosków to uzupełnienie stanowisk obsadzonych przez agentów odprawy Emirates. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie możliwe skrócenie czasu oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu, poprawi to jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. W najbliższych miesiącach planowane jest dodanie kolejnych maszyn samoobsługowych.

fot. archiwum Emirates

W kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Cały czas w pobliżu dostępni są pracownicy Emirates, którzy w razie czego udzielą potrzebnej pomocy. Punkty są w pełni samoobsługowe, dzięki czemu podróżni mogą szybko przejść przez lotnisko i dotrzeć bezpośrednio do punktu imigracyjnego. Automaty są regularnie czyszczone i dezynfekowane, klienci mogą skorzystać ze środków do dezynfekcji rąk.
Nowa oferta jest częścią ciągłych inwestycji Emirates w produkty i usługi. Celem linii jest zapewnienie komfortowej podróży zarówno na lądzie, jak i na pokładzie samolotu. Rozwiązanie zostało opracowane w siedzibie Emirates we współpracy z Dubai Aviation Engineering Projects i Dubai Airports. Kioski do samodzielnej odprawy będą stale aktualizowane, aby w przyszłości oferować nowe funkcje, w tym obsługę bezdotykową, a także umożliwianie klientom samodzielnego dokonywania ponownych rezerwacji.

fot. archiwum Emirates

Emirates z nowymi zasadami bezpieczeństwa. Loty do Dubaju od 7 lipca

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center