Emirates z pięcioma gwiazdkami za najlepszą rozrywkę
Linie Emirates po raz drugi z rzędu zdobyły nagrodę za najlepszą rozrywkę pokładową w plebiscycie Global Passenger Choice Awards 2019 zorganizowanym podczas targów APEX EXPO w Bostonie w ostatni poniedziałek.
Przewoźnik otrzymał także pięć gwiazdek w systemie Global Airline Official Airline Rating, tj. najwyższą ocenę w pierwszej klasyfikacji linii lotniczych opartej wyłącznie na potwierdzonych opiniach pasażerów.
Linie Emirates nieustannie inwestują w system rozrywki pokładowej ice jako nieodłączny element najwyższej jakości oferty dla pasażerów we wszystkich klasach. Niedawno przewoźnik dodał do systemu ice własne kanały Food Channel i Wine Channel, na których przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Oprócz autorskich produkcji ice oferuje do 3,5 tys. kanałów z rozrywką – w tym najnowsze filmy z całego świata w przeszło 40 językach, liczne kompilacje uznanych seriali telewizyjnych, ogromną kolekcję muzyki i ponad 100 gier.
W ostatnim roku w systemie pojawiło się ponad tysiąc nowych kanałów, które jeszcze bardziej urozmaiciły ofertę rozrywkową na pokładzie.
W systemie ice znajdują się także prowadzone przez ekspertów kursy LinkedIn Learning z zakresu m.in. przywództwa czy zarządzania i marketingu, a także kursy językowe uTalk dla początkujących.
Na pokładzie ponad 170 samolotów można oglądać telewizję na żywo, w tym turnieje sportowe i najnowsze wiadomości. Sieć Wi-Fi znajduje się na pokładzie ponad 99% samolotów Emirates, a we wszystkich klasach pasażerowie mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mają nieograniczony dostęp do bezpłatnego Internetu bezprzewodowego lub mogą skorzystać z promocyjnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży. Każdego miesiąca z pokładowego Wi-Fi korzysta ponad milion pasażerów Emirates.
Wyróżnienia APEX Passenger Choice Awards przyznawane są na podstawie opinii pasażerów gromadzonych przez APEX za pośrednictwem najlepiej ocenianej aplikacji ułatwiającej organizację podróży – TripIt® from Concur®. Stosując pięciogwiazdkową skalę, pasażerowie ocenili ponad milion lotów zrealizowanych przez blisko 500 linii lotniczych w okresie od 1 lipca 2017 do 31 czerwca 2018 r.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty