Emirates z pięcioma gwiazdkami za najlepszą rozrywkę
Linie Emirates po raz drugi z rzędu zdobyły nagrodę za najlepszą rozrywkę pokładową w plebiscycie Global Passenger Choice Awards 2019 zorganizowanym podczas targów APEX EXPO w Bostonie w ostatni poniedziałek.
Przewoźnik otrzymał także pięć gwiazdek w systemie Global Airline Official Airline Rating, tj. najwyższą ocenę w pierwszej klasyfikacji linii lotniczych opartej wyłącznie na potwierdzonych opiniach pasażerów.
Linie Emirates nieustannie inwestują w system rozrywki pokładowej ice jako nieodłączny element najwyższej jakości oferty dla pasażerów we wszystkich klasach. Niedawno przewoźnik dodał do systemu ice własne kanały Food Channel i Wine Channel, na których przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Oprócz autorskich produkcji ice oferuje do 3,5 tys. kanałów z rozrywką – w tym najnowsze filmy z całego świata w przeszło 40 językach, liczne kompilacje uznanych seriali telewizyjnych, ogromną kolekcję muzyki i ponad 100 gier.
W ostatnim roku w systemie pojawiło się ponad tysiąc nowych kanałów, które jeszcze bardziej urozmaiciły ofertę rozrywkową na pokładzie.
W systemie ice znajdują się także prowadzone przez ekspertów kursy LinkedIn Learning z zakresu m.in. przywództwa czy zarządzania i marketingu, a także kursy językowe uTalk dla początkujących.
Na pokładzie ponad 170 samolotów można oglądać telewizję na żywo, w tym turnieje sportowe i najnowsze wiadomości. Sieć Wi-Fi znajduje się na pokładzie ponad 99% samolotów Emirates, a we wszystkich klasach pasażerowie mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mają nieograniczony dostęp do bezpłatnego Internetu bezprzewodowego lub mogą skorzystać z promocyjnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży. Każdego miesiąca z pokładowego Wi-Fi korzysta ponad milion pasażerów Emirates.
Wyróżnienia APEX Passenger Choice Awards przyznawane są na podstawie opinii pasażerów gromadzonych przez APEX za pośrednictwem najlepiej ocenianej aplikacji ułatwiającej organizację podróży – TripIt® from Concur®. Stosując pięciogwiazdkową skalę, pasażerowie ocenili ponad milion lotów zrealizowanych przez blisko 500 linii lotniczych w okresie od 1 lipca 2017 do 31 czerwca 2018 r.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty