Emirates z pięcioma gwiazdkami za najlepszą rozrywkę
Linie Emirates po raz drugi z rzędu zdobyły nagrodę za najlepszą rozrywkę pokładową w plebiscycie Global Passenger Choice Awards 2019 zorganizowanym podczas targów APEX EXPO w Bostonie w ostatni poniedziałek.
Przewoźnik otrzymał także pięć gwiazdek w systemie Global Airline Official Airline Rating, tj. najwyższą ocenę w pierwszej klasyfikacji linii lotniczych opartej wyłącznie na potwierdzonych opiniach pasażerów.
Linie Emirates nieustannie inwestują w system rozrywki pokładowej ice jako nieodłączny element najwyższej jakości oferty dla pasażerów we wszystkich klasach. Niedawno przewoźnik dodał do systemu ice własne kanały Food Channel i Wine Channel, na których przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Oprócz autorskich produkcji ice oferuje do 3,5 tys. kanałów z rozrywką – w tym najnowsze filmy z całego świata w przeszło 40 językach, liczne kompilacje uznanych seriali telewizyjnych, ogromną kolekcję muzyki i ponad 100 gier.
W ostatnim roku w systemie pojawiło się ponad tysiąc nowych kanałów, które jeszcze bardziej urozmaiciły ofertę rozrywkową na pokładzie.
W systemie ice znajdują się także prowadzone przez ekspertów kursy LinkedIn Learning z zakresu m.in. przywództwa czy zarządzania i marketingu, a także kursy językowe uTalk dla początkujących.
Na pokładzie ponad 170 samolotów można oglądać telewizję na żywo, w tym turnieje sportowe i najnowsze wiadomości. Sieć Wi-Fi znajduje się na pokładzie ponad 99% samolotów Emirates, a we wszystkich klasach pasażerowie mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mają nieograniczony dostęp do bezpłatnego Internetu bezprzewodowego lub mogą skorzystać z promocyjnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży. Każdego miesiąca z pokładowego Wi-Fi korzysta ponad milion pasażerów Emirates.
Wyróżnienia APEX Passenger Choice Awards przyznawane są na podstawie opinii pasażerów gromadzonych przez APEX za pośrednictwem najlepiej ocenianej aplikacji ułatwiającej organizację podróży – TripIt® from Concur®. Stosując pięciogwiazdkową skalę, pasażerowie ocenili ponad milion lotów zrealizowanych przez blisko 500 linii lotniczych w okresie od 1 lipca 2017 do 31 czerwca 2018 r.
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty