Emirates: ze szczytu Burdż Chalifa zapraszamy na Expo 2020
Linie lotnicze Emirates ponownie zaskoczyły nagraniem z kobietą stojącą na szczycie Budż Chalifa, najwyższego budynku na świecie. Tym razem dodatkowo w tle przelatuje samolot A380. Najnowsza kampania ma na celu wzbudzić emocje i zachęcić do wizyty w Dubaju oraz na Expo 2020.
Zgodnie z dubajskim hasłem „nic nie jest niemożliwe”, linie Emirates wznoszą się ponownie w górę wokół Burdż Khalifa. Jest to kolejna edycja kampanii reklamowej, tym przewoźnik zrobił krok naprzód poprzez dodanie ikony Expo 2020 Dubai A380.
Tym razem odważna kaskaderka ponownie stoi na szczycie Burdż Khalifa, trzymając w górze tablice z zaproszeniem do odwiedzenia jednego z największych widowisk na świecie, Expo 2020 Dubai. Następnie gestem wskazuje na swojego „przyjaciela” – przyciągający wzrok Emirates A380 w barwach Expo 2020 Dubai, który unosi się w tle, podczas gdy ona stoi pewnie na iglicy najwyższego budynku świata. W reklamie pojawiają się również dynamiczne widoki z lotu ptaka na Dubaj i jego panoramę, a punktem kulminacyjnym jest przelot nad kopułą Al Wasl na terenie Expo 2020 Dubaj.
„Obecnie na półmetku sześciomiesięcznego okresu trwania, emocje i rozmach wokół Expo 2020 Dubaj pozostają silne. Nasza najnowsza kampania odważnie niesie przesłanie Expo i zachęca ludzi do odwiedzenia i doświadczenia tego, co naprawdę jest największym na świecie widowiskiem. Nigdzie indziej nie ma obecnie tak bogatej oferty atrakcji, najwyższej klasy rozrywki i muzyki, porywających dyscyplin sportowych, tętniących życiem pawilonów tematycznych, kwitnącej sceny kulinarnej i wielu innych – wszystko to w jednym miejscu. Dubaj i Expo już teraz stanowią największe atrakcje, a naszym celem jest zapewnienie globalnym podróżnikom jeszcze większej liczby powodów, aby wybrać Emirates i Dubaj na nadchodzące zimowe i wiosenne wakacje”- powiedział Tim Clark, prezes Emirates Airline.
Nowa globalna kampania wielokanałowa będzie prowadzona w 12 językach, która zadebiutuje w 19 krajach będzie obejmowała telewizję, kino, platformy cyfrowe i media społecznościowe. Reklama jest częścią szerszego programu o wartości 20 mln USD, który Emirates podjęły w celu zwiększenia świadomości, wywołania entuzjazmu i zwiększenia liczby odwiedzających Dubaj i Expo 2020 Dubaj.
Od momentu ponownego otwarcia Dubaju dla biznesu i turystyki w lipcu 2020 r. linie lotnicze przeprowadziły blisko 15 dużych globalnych i regionalnych kampanii brandingowych i taktycznych w 25 krajach, począwszy od kampanii „Dubai is Open”. Linie lotnicze promują również Expo 2020 Dubaj poprzez szereg globalnych kampanii, w tym bezpłatną jednodniową przepustkę do każdego zarezerwowanego biletu, zdobywanie Skywards Miles za czas spędzony w Dubaju w okresie trwania Expo, zniżki dla początkujących, oferty rodzinne i dla MŚP, wśród innych specjalnych promocji.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty