Emirates: ze szczytu Burdż Chalifa zapraszamy na Expo 2020
Linie lotnicze Emirates ponownie zaskoczyły nagraniem z kobietą stojącą na szczycie Budż Chalifa, najwyższego budynku na świecie. Tym razem dodatkowo w tle przelatuje samolot A380. Najnowsza kampania ma na celu wzbudzić emocje i zachęcić do wizyty w Dubaju oraz na Expo 2020.
Zgodnie z dubajskim hasłem „nic nie jest niemożliwe”, linie Emirates wznoszą się ponownie w górę wokół Burdż Khalifa. Jest to kolejna edycja kampanii reklamowej, tym przewoźnik zrobił krok naprzód poprzez dodanie ikony Expo 2020 Dubai A380.
Tym razem odważna kaskaderka ponownie stoi na szczycie Burdż Khalifa, trzymając w górze tablice z zaproszeniem do odwiedzenia jednego z największych widowisk na świecie, Expo 2020 Dubai. Następnie gestem wskazuje na swojego „przyjaciela” – przyciągający wzrok Emirates A380 w barwach Expo 2020 Dubai, który unosi się w tle, podczas gdy ona stoi pewnie na iglicy najwyższego budynku świata. W reklamie pojawiają się również dynamiczne widoki z lotu ptaka na Dubaj i jego panoramę, a punktem kulminacyjnym jest przelot nad kopułą Al Wasl na terenie Expo 2020 Dubaj.
„Obecnie na półmetku sześciomiesięcznego okresu trwania, emocje i rozmach wokół Expo 2020 Dubaj pozostają silne. Nasza najnowsza kampania odważnie niesie przesłanie Expo i zachęca ludzi do odwiedzenia i doświadczenia tego, co naprawdę jest największym na świecie widowiskiem. Nigdzie indziej nie ma obecnie tak bogatej oferty atrakcji, najwyższej klasy rozrywki i muzyki, porywających dyscyplin sportowych, tętniących życiem pawilonów tematycznych, kwitnącej sceny kulinarnej i wielu innych – wszystko to w jednym miejscu. Dubaj i Expo już teraz stanowią największe atrakcje, a naszym celem jest zapewnienie globalnym podróżnikom jeszcze większej liczby powodów, aby wybrać Emirates i Dubaj na nadchodzące zimowe i wiosenne wakacje”- powiedział Tim Clark, prezes Emirates Airline.
Nowa globalna kampania wielokanałowa będzie prowadzona w 12 językach, która zadebiutuje w 19 krajach będzie obejmowała telewizję, kino, platformy cyfrowe i media społecznościowe. Reklama jest częścią szerszego programu o wartości 20 mln USD, który Emirates podjęły w celu zwiększenia świadomości, wywołania entuzjazmu i zwiększenia liczby odwiedzających Dubaj i Expo 2020 Dubaj.
Od momentu ponownego otwarcia Dubaju dla biznesu i turystyki w lipcu 2020 r. linie lotnicze przeprowadziły blisko 15 dużych globalnych i regionalnych kampanii brandingowych i taktycznych w 25 krajach, począwszy od kampanii „Dubai is Open”. Linie lotnicze promują również Expo 2020 Dubaj poprzez szereg globalnych kampanii, w tym bezpłatną jednodniową przepustkę do każdego zarezerwowanego biletu, zdobywanie Skywards Miles za czas spędzony w Dubaju w okresie trwania Expo, zniżki dla początkujących, oferty rodzinne i dla MŚP, wśród innych specjalnych promocji.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Rekordowy rok Wizz Air: 62,8 mln pasażerów w 2024 roku
Wizz Air poinformował o rekordowym roku 2024. Linia przewiozła liczbę 62,8 mln pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
22 stycznia 2025
Warta: Polacy stawiają na ubezpieczenia i wygodę w zimowych podróżach
Polacy ruszyli na ferie i nie mają zamiaru oszczędzać na własnym komforcie czy…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty