Emirates: ze szczytu Burdż Chalifa zapraszamy na Expo 2020

Linie lotnicze Emirates ponownie zaskoczyły nagraniem z kobietą stojącą na szczycie Budż Chalifa, najwyższego budynku na świecie. Tym razem dodatkowo w tle przelatuje samolot A380. Najnowsza kampania ma na celu wzbudzić emocje i zachęcić do wizyty w Dubaju oraz na Expo 2020.
Zgodnie z dubajskim hasłem „nic nie jest niemożliwe”, linie Emirates wznoszą się ponownie w górę wokół Burdż Khalifa. Jest to kolejna edycja kampanii reklamowej, tym przewoźnik zrobił krok naprzód poprzez dodanie ikony Expo 2020 Dubai A380.
Tym razem odważna kaskaderka ponownie stoi na szczycie Burdż Khalifa, trzymając w górze tablice z zaproszeniem do odwiedzenia jednego z największych widowisk na świecie, Expo 2020 Dubai. Następnie gestem wskazuje na swojego „przyjaciela” – przyciągający wzrok Emirates A380 w barwach Expo 2020 Dubai, który unosi się w tle, podczas gdy ona stoi pewnie na iglicy najwyższego budynku świata. W reklamie pojawiają się również dynamiczne widoki z lotu ptaka na Dubaj i jego panoramę, a punktem kulminacyjnym jest przelot nad kopułą Al Wasl na terenie Expo 2020 Dubaj.
„Obecnie na półmetku sześciomiesięcznego okresu trwania, emocje i rozmach wokół Expo 2020 Dubaj pozostają silne. Nasza najnowsza kampania odważnie niesie przesłanie Expo i zachęca ludzi do odwiedzenia i doświadczenia tego, co naprawdę jest największym na świecie widowiskiem. Nigdzie indziej nie ma obecnie tak bogatej oferty atrakcji, najwyższej klasy rozrywki i muzyki, porywających dyscyplin sportowych, tętniących życiem pawilonów tematycznych, kwitnącej sceny kulinarnej i wielu innych – wszystko to w jednym miejscu. Dubaj i Expo już teraz stanowią największe atrakcje, a naszym celem jest zapewnienie globalnym podróżnikom jeszcze większej liczby powodów, aby wybrać Emirates i Dubaj na nadchodzące zimowe i wiosenne wakacje”- powiedział Tim Clark, prezes Emirates Airline.
Nowa globalna kampania wielokanałowa będzie prowadzona w 12 językach, która zadebiutuje w 19 krajach będzie obejmowała telewizję, kino, platformy cyfrowe i media społecznościowe. Reklama jest częścią szerszego programu o wartości 20 mln USD, który Emirates podjęły w celu zwiększenia świadomości, wywołania entuzjazmu i zwiększenia liczby odwiedzających Dubaj i Expo 2020 Dubaj.
Od momentu ponownego otwarcia Dubaju dla biznesu i turystyki w lipcu 2020 r. linie lotnicze przeprowadziły blisko 15 dużych globalnych i regionalnych kampanii brandingowych i taktycznych w 25 krajach, począwszy od kampanii „Dubai is Open”. Linie lotnicze promują również Expo 2020 Dubaj poprzez szereg globalnych kampanii, w tym bezpłatną jednodniową przepustkę do każdego zarezerwowanego biletu, zdobywanie Skywards Miles za czas spędzony w Dubaju w okresie trwania Expo, zniżki dla początkujących, oferty rodzinne i dla MŚP, wśród innych specjalnych promocji.
POWIĄZANE WPISY
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Profitroom: Polacy planują wakacje 2025 wcześniej i taniej
Polacy coraz częściej rezerwują wakacje 2025 z wyprzedzeniem, zyskując nie tylko lepsze…
0 Komentarzy4 Minuty
2 kwietnia 2025
Wręczono nagrody Coral Travel Starway World Best Hotels 2024. Maxx Royal Kemer triumfuje
Nagrody Starway World Best Hotels, które co roku przyznaje Coral Travel, zostały wręczone…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Handwritten Collection otwiera nowe obiekty w Europie
Grupa hoteli Handwritten Collection ogłasza dalszą ekspansję w Europie, obejmującą…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Ryanair ogłasza letni rozkład lotów z Poznania na 2025 rok. 38 tras i 1,9 mln miejsc
Ryanair ogłosił największy w historii letni rozkład lotów z Poznania na 2025 rok,…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
29 lotów tygodniowo z Polski do Paryża w letnim rozkładzie Air France
Air France zaprezentował strategię na sezon letni 2025, kontynuując rozwój swojej siatki…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Profitroom: Polacy planują wakacje 2025 wcześniej i taniej
Polacy coraz częściej rezerwują wakacje 2025 z wyprzedzeniem, zyskując nie tylko lepsze…
0 Komentarzy4 Minuty
2 kwietnia 2025
Wręczono nagrody Coral Travel Starway World Best Hotels 2024. Maxx Royal Kemer triumfuje
Nagrody Starway World Best Hotels, które co roku przyznaje Coral Travel, zostały wręczone…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Handwritten Collection otwiera nowe obiekty w Europie
Grupa hoteli Handwritten Collection ogłasza dalszą ekspansję w Europie, obejmującą…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Ryanair ogłasza letni rozkład lotów z Poznania na 2025 rok. 38 tras i 1,9 mln miejsc
Ryanair ogłosił największy w historii letni rozkład lotów z Poznania na 2025 rok,…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
29 lotów tygodniowo z Polski do Paryża w letnim rozkładzie Air France
Air France zaprezentował strategię na sezon letni 2025, kontynuując rozwój swojej siatki…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty