Emirates zwróciły klientom ponad 1,4 mld dolarów

Linie Emirates ogłosiły, że do tej pory przekazały klientom już ponad 1,4 miliarda dolarów w ramach zwrotów kosztów podróży, które wynikały z sytuacji epidemicznej COVID-19.
Od marca przetworzono ponad 1,4 miliona próśb dotyczących zwrotu kosztów, co stanowi 90 proc. wszystkich wniosków, jakie otrzymały linie lotnicze. Co więcej, obejmuje to niemal wszystkie przypadki zgłoszone przez klientów z całego świata do końca czerwca.
Od czasu wybuchu pandemii linie Emirates zainwestowały dodatkowe środki, aby zwiększyć swoje możliwości związane z przetwarzaniem zapytań od klientów. Przewoźnik kontynuuje również współpracę z partnerami biznesowymi, aby ułatwić zwroty kosztów osobom, które zarezerwowały loty za pośrednictwem biur podróży czy globalnych systemów rezerwacji (GDS).
Tim Clark, prezes Linii Emiratem, powiedział: „Rozumiemy, że z punktu widzenia naszych klientów każda oczekująca prośba o zwrot pieniędzy jest bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie uregulować wszelkie koszty spowodowane przez pandemię. Większość przypadków jest prostych i szybko je rozpatrzymy. Są jednak wnioski, które wymagają weryfikacji i ich rozwiązanie zajmie naszym zespołom nieco więcej czasu. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za cierpliwość i zrozumienie.”
POWIĄZANE WPISY
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
PLL LOT: salonik Polonez w nowej odsłonie
Polskie Linie Lotnicze LOT zakończyły renowację saloniku biznesowego Polonez na lotnisku…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
8 kwietnia 2025
Ryanair ogłasza rozkład lotów z Krakowa na lato 2025. 83 trasy i cztery nowe kierunki
1 kwietnia 2025 roku linia lotnicza Ryanair ogłosiła rekordowy rozkład lotów z Krakowa na…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
PLL LOT: salonik Polonez w nowej odsłonie
Polskie Linie Lotnicze LOT zakończyły renowację saloniku biznesowego Polonez na lotnisku…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
8 kwietnia 2025
Ryanair ogłasza rozkład lotów z Krakowa na lato 2025. 83 trasy i cztery nowe kierunki
1 kwietnia 2025 roku linia lotnicza Ryanair ogłosiła rekordowy rozkład lotów z Krakowa na…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Emirates zwróciły klientom ponad 1,4 mld dolarów […]