Enter Air: dążymy do dywersyfikacji oferty
Będziemy oferować coraz więcej biletów rejsowych, chcemy rozwijać naszą działalność poza sezonem wakacyjnym – powiedział w drugiej części rozmowy z przedstawicielem portalu WaszaTurystyka.pl, Andrzej Kobielski, dyrektor handlowy Enter Air.
Marzena Markowska: Jakie są plany dotyczące rozbudowy floty? Czy Enter Air będzie kupował więcej Boeingów 737-8MAX, lub innego typu samolotów? Czy w planach są kolejne umowy leasingowe?
Andrzej Kobielski: Enter Air był, jest i będzie spółką wzrostową. Nasza strategia zakłada zwiększenie obecności na różnych rynkach, co wiąże się także z rozwojem floty. B737 MAX to niewątpliwie samoloty, które poprawią jakość podróży i efektywność operacyjną.
MM: Czy będziecie mocniej rozwijali segment sprzedaży biletów rejsowych? Czy jest to ważny element długofalowego planu rozwoju firmy?
AK: Nasza oferta sprzedaży biletów rejsowych to kolejny segment, który w najbliższych latach będzie zyskiwać na popularności. Jest to oczywiście związane ze zwiększeniem świadomości podróżujących oraz oczekiwań co do podróży. Polacy gotowi są dedykować większą kwotę pieniędzy na podróże, znajdujące się z naszej ofercie. My dostrzegamy zarówno potrzeby, jak i potencjał w tym zjawisku i będziemy starali się oferować więcej biletów rejsowych, do najbardziej atrakcyjnych lokalizacji.
MM: Jak ocenia Pan współpracę z polskimi lotniskami? Które są najbardziej przyjazne?
AK: Relacje z lotniskami w całej Polsce, osobiście utrzymuję od prawie 20 lat. Enter Air obecny jest aktualnie na 4 polskich lotniskach, na których co roku rośnie. Nie mogę jednoznacznie stwierdzić, że wszystkie 4 lotniska są równoważnie nastawione na owocną dla obu stron współpracę. Wszyscy jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że odpowiednia komunikacja i relacje, w znaczącym stopniu przyczyniają się do osiągania planowanych założeń i wyników. Niewątpliwym liderem jest tutaj lotnisko w Katowicach.
MM: Jak ocenia Pan obecnie kondycję rynku i jakich zmian możemy się spodziewać w nadchodzących latach?
AK: Rynek podróży turystycznych z pewnością będzie rósł, natomiast w Polsce nadal obarczony jest istotną sezonowością. Przy skokowo rosnącym zapotrzebowaniu na usługę lotniczą w sezonie letnim, będzie to zmuszało linie lotnicze, obsługujące ten segment, do dywersyfikacji swojej oferty i uważnej jej konstrukcji w ujęciu 12 miesięcznym.
Pierwszą cześć wywiadu możesz przeczytać TUTAJ
Rozmawiała Marzena Markowska
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty