eSky.pl dołącza do programu Payback
Payback to największy w Polsce program partnerski, którego celem jest angażowanie i nagradzanie konsumentów. Do grona jego partnerów dołączyła platforma eSky.pl. Za każde 2 zł wydane na zakup biletów lotniczych na konto klientów korzystających z Payback trafi 1 punkt.
Jak dotąd partnerami Payback w branży turystycznej były w Polsce takie marki jak LOT, Fly.pl, Booking.com, Hotels.com czy TUI.
„Firmy oferujące usługi dla podróżujących są bardzo ważną częścią Payback od samego początku obecności programu w Polsce i cieszą się dużą popularnością wśród naszych użytkowników. LOT oraz Fly.pl są z nami od 2009 roku, kiedy stawialiśmy pierwsze kroki na tym rynku. Obecnie współpracujemy już z kilkunastoma markami związanymi z branżą turystyczną i bardzo cieszymy się, że do ich grona dołączył także eSky – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.
„Współpraca eSky i Payback pozwoli obu firmom jeszcze szybciej rozwijać się w obszarze turystyki. Klienci, poza naturalną radością z kupowania biletów i usług turystycznych w eSky, otrzymają teraz możliwość zbierania punktów, które następnie będą mogli wykorzystać na realizację kolejnych marzeń – nie tylko tych podróżniczych – mówi Hubert Choroszewski, media & partership manager w Grupie eSky
Według standardowego przelicznika, za każde 2 zł wydane na zakup biletów lotniczych na www.esky.pl na konto uczestników programu Payback trafia jeden punkt. Warunkiem jest zalogowanie się do platformy przez stronę Payback.pl przed dokonaniem transakcji. Dodatkowe punkty można otrzymać w ramach akcji specjalnych oraz korzystając z e-kuponów.
Obecnie, przy zakupie biletów za minimum 399 zł, zyskujemy 500 punktów promocyjnych. W najbliższym czasie planowana jest kampania „Podróżuj z Payback”, podczas której konsumenci będą dodatkowo nagradzani za skorzystanie z wybranych ofert partnerów z kategorii „turystyka”, w tym eSky.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty