eSky.pl i AXA Partners wprowadzają ubezpieczenie “Rezygnacja z podróży All Risk”

Firma eSky.pl we współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA Partners wprowadza ubezpieczenie “Rezygnacja z podróży All Risk”, które na rezygnację z podróży z powodu zachorowania na COVID-19.
W wyniku współpracy eSky.pl i AXA Partners powstało nowe ubezpieczenie – Rezygnacja z podróży All Risk. Jest ono udoskonaleniem dotychczas funkcjonujących tego typu ubezpieczeń na rynku, które dotyczą nagłych przypadków, związanych z np. hospitalizacją. W przypadku nowego produktu ubezpieczeniowego, klient będzie mógł zrezygnować z podróży m.in. z powodów prywatnych, zdrowotnych i zawodowych, co jest znaczącą różnicą w podejściu do planowania podróży.
Podstawą do wniosku o rezygnację z podróży i zwrot kosztów za bilety lotnicze mogą być: utrata pracy, cofnięcie wniosku urlopowego przez pracodawcę, zmiana terminu ważnej konferencji oraz egzaminu studenta lub ucznia, zachorowanie ubezpieczonego lub bliskich, w tym na COVID–19, a także zaostrzenie choroby przewlekłej czy komplikacje w ciąży. Oprócz tego, nagła choroba zwierząt domowych, poważna szkoda rzeczowa, kradzież dokumentów. Jedynym warunkiem jest udokumentowanie zaistniałych okoliczności.
Ubezpieczenie “Rezygnacja z podróży All Risk” wyłącznie dostępne w trakcie rezerwacji lotów od 1lipca 2020 roku na eSky.pl bez możliwości zakupienia w późniejszym terminie, np. będąc na lotnisku. W przypadku zaistnienia okoliczności, uniemożliwiających podróż, klient otrzyma 90% wartości biletu w szybki i łatwy sposób.
Ubezpieczenie “Rezygnacja z podróży All Risk”, wdrożone przez eSky.pl to jeden z kroków do zmian w branży turystycznej i myśleniu o podróżowania w okresie “nowej normalności” po pandemii.
Łukasz Neska, Wiceprezes w eSky.pl, powiedział: “Sytuacja rynkowa w ostatnich miesiącach pokazała nam, jak ważna dla klientów jest elastyczność w planowaniu podróży. Zdecydowaliśmy się na współpracę z wiarygodną i chętnie wybieraną firmą ubezpieczeniową, jaką jest AXA Partners. Wierzymy, że nowe ubezpieczenie zwiększy poczucie bezpieczeństwa i komfortu podczas planowania podróży. Klienci mogą chcieć zrezygnować z podróży w różnych przypadkach, a taryfy, zwłaszcza w tanich liniach, nie zawsze lub bardzo rzadko umożliwiają zwrot za niewykorzystany bilet lotniczy.”
W wyniku przeprowadzonego badania rynkowego “eSky.pl: Podróże po COVID-19” wynika, że produkt związany z rezygnacją z podróży zachęciłby jedną piątą respondentów do dokonania rezerwacji w serwisie. Wśród powodów, jakie powinno obejmować ubezpieczenie, respondenci wymienili: chorobę bliskiej osoby, utratę pracy, odwołanie urlopu, konieczność opieki nad dzieckiem lub zwierzęciem oraz ważny egzamin.
Jan Cupa, CEO of AXA Partners CEE, dodał: „Działania podejmowane przez firmę eSky.pl świadczą o jej nowoczesnej postawie i pro- klienckim nastawieniu. Zarówno w eSky.pl jak i AXA Partners staramy się na bieżąco reagować na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku dążąc tym samym do ciągłego rozwoju. Poparciem tego jest ubezpieczenie „Rezygnacja z podróży All Risk”, które zapewni klientom poczucie komfortu podczas planowania wyjazdów zagranicznych i ochronę przed konsekwencjami finansowymi nieprzewidzianych zdarzeń skutkujących rezygnacją z podróży. Jest to szczególnie ważne przy uwzględnieniu obecnej sytuacji na rynku turystycznym oraz zmianie podejścia do długoterminowego planowania działań.”
POWIĄZANE WPISY
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Resabee Travel Tech Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Szesnasta edycja Forum Promocji Turystycznej po raz kolejny zawita do Wrocławia, tym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Resabee Travel Tech Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Szesnasta edycja Forum Promocji Turystycznej po raz kolejny zawita do Wrocławia, tym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty