eSky.pl: jest już nowe narzędzie dla wracających Polaków

eSky
Logo eSky

Firma eSky.pl wprowadziła rozwiązanie, które pozwala klientom natychmiastowe znalezienie lotów do pobliskich lotnisk. Narzędzie będzie dostępne też w innych krajach.

Wewnętrzny dział deweloperów wprowadził funkcję w wyszukiwarce, która polega na tym, że przy wpisywaniu lotniska docelowego znajdującego się w Polsce, użytkownikom będą się wyświetlać alternatywne loty do miast, znajdujących się w pobliżu polskich granic.

Przypomnijmy, że już lutego eSky sygnalizował, że koronawirus poważnie zahamował zainteresowanie wyjazdami do Chin.

Najpierw Berlin

W pierwszej kolejności proponowane są loty do Berlina oraz innych lotnisk. Polskim użytkownikom wyświetla się następujący komunikat, który będzie aktualizowany w zależności od kolejnych decyzji poszczególnych państw: “W związku z zawieszeniem lotów do Polski w terminie do 28.03.2020, poniższe wyniki wyszukiwania dotyczą lotów do Niemiec. Zanim dokonasz rezerwacji, sprawdź szczegóły lotu”.
Rozwiązanie to będzie wprowadzane stopniowo także w innych krajach, gdzie pojawi się taka potrzeba. eSky prowadzi swoje serwisy w około 50. krajach w 23. wersjach językowych.

Lista 5 tysięcy osób

W eSky prowadzone są intensywne prace, aby znaleźć połączenia dla klientów, którzy chcą wrócić do Polski przed wskazanym zawieszeniem lotów albo w terminach późniejszych na pobliskie lotniska. W pierwszej kolejności został wysłany komunikat do osób, których lot ma się odbyć w ciągu najbliższych 10. dni. Osobom, które wymagały natychmiastowego wsparcia, drogą mailową oraz telefoniczną dostarczono alternatywne propozycje lotów. Lista ta liczy około 5 tysięcy osób.

Wykorzystując międzynarodową strukturę, dostęp do ofert 950 linii lotniczych na świecie oraz wszystkie dostępne autorskie narzędzia analityczne, opracowano alternatywnych połączeń.

Łukasz Neska, wiceprezes firmy eSky.pl, powiedział: “Nasza proaktywna komunikacja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony klientów. W pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, które mają loty za kilka dni, a następnie, będziemy kontaktować się z kolejnymi osobami. Podobna sytuacja dotyczy wszystkich naszych Klientów z innych krajów, którzy są dotknięci tę sytuacją, dlatego pracownicy firmy eSky.pl pracują w trybie 24 godziny na dobę, gdyż bezpieczeństwo i dobrostan Klientów jest dla nas najwyższym priorytetem.”