eSky.pl: jest już nowe narzędzie dla wracających Polaków
Firma eSky.pl wprowadziła rozwiązanie, które pozwala klientom natychmiastowe znalezienie lotów do pobliskich lotnisk. Narzędzie będzie dostępne też w innych krajach.
Wewnętrzny dział deweloperów wprowadził funkcję w wyszukiwarce, która polega na tym, że przy wpisywaniu lotniska docelowego znajdującego się w Polsce, użytkownikom będą się wyświetlać alternatywne loty do miast, znajdujących się w pobliżu polskich granic.
Przypomnijmy, że już lutego eSky sygnalizował, że koronawirus poważnie zahamował zainteresowanie wyjazdami do Chin.
Najpierw Berlin
W pierwszej kolejności proponowane są loty do Berlina oraz innych lotnisk. Polskim użytkownikom wyświetla się następujący komunikat, który będzie aktualizowany w zależności od kolejnych decyzji poszczególnych państw: “W związku z zawieszeniem lotów do Polski w terminie do 28.03.2020, poniższe wyniki wyszukiwania dotyczą lotów do Niemiec. Zanim dokonasz rezerwacji, sprawdź szczegóły lotu”.
Rozwiązanie to będzie wprowadzane stopniowo także w innych krajach, gdzie pojawi się taka potrzeba. eSky prowadzi swoje serwisy w około 50. krajach w 23. wersjach językowych.
Lista 5 tysięcy osób
W eSky prowadzone są intensywne prace, aby znaleźć połączenia dla klientów, którzy chcą wrócić do Polski przed wskazanym zawieszeniem lotów albo w terminach późniejszych na pobliskie lotniska. W pierwszej kolejności został wysłany komunikat do osób, których lot ma się odbyć w ciągu najbliższych 10. dni. Osobom, które wymagały natychmiastowego wsparcia, drogą mailową oraz telefoniczną dostarczono alternatywne propozycje lotów. Lista ta liczy około 5 tysięcy osób.
Wykorzystując międzynarodową strukturę, dostęp do ofert 950 linii lotniczych na świecie oraz wszystkie dostępne autorskie narzędzia analityczne, opracowano alternatywnych połączeń.
Łukasz Neska, wiceprezes firmy eSky.pl, powiedział: “Nasza proaktywna komunikacja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony klientów. W pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, które mają loty za kilka dni, a następnie, będziemy kontaktować się z kolejnymi osobami. Podobna sytuacja dotyczy wszystkich naszych Klientów z innych krajów, którzy są dotknięci tę sytuacją, dlatego pracownicy firmy eSky.pl pracują w trybie 24 godziny na dobę, gdyż bezpieczeństwo i dobrostan Klientów jest dla nas najwyższym priorytetem.”
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Rekordowy rok Wizz Air: 62,8 mln pasażerów w 2024 roku
Wizz Air poinformował o rekordowym roku 2024. Linia przewiozła liczbę 62,8 mln pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty