eSky.pl pomaga promować atrakcje w Polsce

Firma eSky.pl rozpoczęła program „eSky Wspiera Turystykę”, w ramach którego przeprowadzi bezpłatne kampanie reklamowe na swoim polskim i zagranicznych serwisach dla polskich miast oraz atrakcji turystycznych. W programie biorą udział: Kraków, Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, oraz Muzeum Łazienki Królewskie.
Program “eSky Wspiera Turystykę” zakłada kampanie reklamowe w internecie, za pomocą których firma zamierza rozpowszechnić informacje o atrakcjach turystycznych w polskich regionach. Będzie to miało wpływ na zwiększenie zainteresowania pięknem Polski zarówno w kraju, jak i za granicą, gdzie firma posiada wielu klientów. Działania w ramach programu “eSky Wspiera Turystykę” polegają na udostępnieniu powierzchni reklamowych w szeroko odwiedzanych serwisach eSky w Polsce i za granicą. Standardowo tego typu działania firma eSky.pl prowadzi na zasadach komercyjnych na rzecz podmiotów z całego świata. Tym razem, firma zdecydowała się na udostępnienie ww. powierzchni w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Deniz Rymkiewicz, PR Coordinator w eSky.pl, powiedział: “Każdy podmiot branży turystycznej odczuł skutki “lockdown”. My, jako część polskiej branży turystycznej, również odczuliśmy skutki pandemii. Wiemy, że w trudnych czasach liczy się współpraca. Dlatego, jako odpowiedzialna społecznie firma o polskich korzeniach, postanowiliśmy wykorzystać naszą szeroką ekspozycję międzynarodową, by wesprzeć turystykę w Polsce – jest to nasz wkład w odbudowę turystyki w Polsce.”
Partnerzy o programie
W programie bierze udział m.in. Kraków.
Jacek Majchrowski, Prezydent miasta, skomentował: „Nasza wzajemna współpraca to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom wszystkich zatrudnionych w branży turystycznej i tym samym jej wsparcie. Wiemy, z jakimi problemami zmagamy się od połowy marca, szczególnie w tak chętnie do tej pory odwiedzanych miastach jak Kraków. Musimy pobudzić na nowo zainteresowanie lokalnymi atrakcjami, oczywiście przy zachowaniu wszelkich względów bezpieczeństwa. To dla Krakowa idealna okazja, aby pochwalić się nie tylko, tym z czego słynie, ale i zupełnie nieoczywistym obliczem miasta, bo to nasz niezaprzeczalny atut. Magiczna atmosfera naszego miasta przyciąga turystów jak magnes. Tym razem będziemy zachęcać turystów, aby porzucili utarte szlaki i znane przewodniki i przeszli, przejechali, przepłynęli miasto i spojrzeli na nie z niecodziennej perspektywy.”
Programem “eSky Wspiera Turystykę” objęto także Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, jako jedną z perełek turystycznych Małopolski. Muzeum posiada dwie ekspozycje: w Kopalni Soli oraz w Zamku Żupnym. Oba obiekty wpisane są na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Pod ziemią na odwiedzających czekają między innymi bajkowe kryształy soli ze słynnych Grot Kryształowych, gigantyczne drewniane maszyny wyciągowe czy imponujące wielkością komory ze śladami dawnych prac górniczych. W Zamku prezentowana jest kolekcja solniczek – należy do najcenniejszych tego typu kolekcji na świecie.
Jan Godłowski, dyrektor Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, dodał: “eSky dzięki swojemu programowi wspierającemu polską turystykę pokazuje jak niezwykłe miejsca można odwiedzić w naszym kraju. Obecne ograniczenia mogą być jednocześnie szansą, aby dać się oczarować tym wszystkim, co oferuje Polska. A jest z czego wybierać. Serdecznie zachęcam do odkrywania uroków rodzimej turystyki.”
Oprócz atrakcji turystycznych w Małopolsce, programem objęto obiekty na Mazowszu. Jednym z nich jest Muzeum Łazienki Królewskie, które znajduje się w czołówce najbardziej odwiedzanych muzeów w Polsce zgodnie z danymi GUS.”
Zbigniew Wawer, dyrektor Muzeum Łazienki Królewskie, dodał: “Niezależnie od tego, jak zmieniły się warunki udostępniania muzeów zwiedzającym, dbamy o to, aby nasi goście mieli zapewniony kontakt z kulturą. W okresie ograniczeń związanych z epidemią, proponujemy obcowanie z historią i sztuką w otoczeniu przyrody. Zapraszamy nie tylko do pięknych, historycznych ogrodów, lecz także do cennych zabytków klasycystycznej architektury, w których eksponowane są królewskie kolekcje obrazów, rzeźby i grafiki.”
POWIĄZANE WPISY
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
PHH po raz trzeci partnerem programu „Samodzielni” Fundacji PFR
Polski Holding Hotelowy po raz trzeci wspiera program „Samodzielni” Fundacji Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Ruszyła IV edycja konkursu „Zdobywca Szlaku Tajemniczych Podziemi”
10 kwietnia 2025 roku w Srebrnej Górze odbyła się konferencja prasowa inaugurująca IV…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Spanish Event 2025: ponad 360 agentów, 15 regionów, 11 sieci hotelowych
W dniach 7–10 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Spanish Event – prestiżowego…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności na rynku lotniczym. Z tej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Prawie 16 tys. pasażerów w I kwartale 2025 na lotnisku Zielona Góra-Babimost
W pierwszym kwartale 2025 roku port lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił blisko 16…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Lufthansa Cargo uruchamia regularne loty Frankfurt – Katowice
3 kwietnia 2025 roku Lufthansa Cargo uruchomiła regularne loty towarowe na trasie…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
PHH po raz trzeci partnerem programu „Samodzielni” Fundacji PFR
Polski Holding Hotelowy po raz trzeci wspiera program „Samodzielni” Fundacji Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Ruszyła IV edycja konkursu „Zdobywca Szlaku Tajemniczych Podziemi”
10 kwietnia 2025 roku w Srebrnej Górze odbyła się konferencja prasowa inaugurująca IV…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Spanish Event 2025: ponad 360 agentów, 15 regionów, 11 sieci hotelowych
W dniach 7–10 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Spanish Event – prestiżowego…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności na rynku lotniczym. Z tej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Prawie 16 tys. pasażerów w I kwartale 2025 na lotnisku Zielona Góra-Babimost
W pierwszym kwartale 2025 roku port lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił blisko 16…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Lufthansa Cargo uruchamia regularne loty Frankfurt – Katowice
3 kwietnia 2025 roku Lufthansa Cargo uruchomiła regularne loty towarowe na trasie…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty