eSky: porozmawiaj z Asystentem Google o swojej podróży
Grupa eSky rozpoczęła współpracę z Google Polska w związku z wprowadzeniem jednej z pierwszych polskich akcji dla Asystenta Google. Dzięki integracji eSky z Asystentem poprzez platformę Actions on Google, osoby planujące podróż mogą za pomocą prostych komend głosowych m.in. wyszukać najbardziej atrakcyjne cenowo połączenia lotnicze.
Aby rozpocząć konwersację z Ewą – głosowym asystentem podróży w ramach Asystenta Google -wystarczy wydać polecenie głosowe „OK Google. Porozmawiaj z eSky”.
Anna Wiertel, Marketing Communication Director w Grupie eSky, powiedziała: „Asystent Google we współpracy z eSky wyszuka dla użytkownika najlepsze połączenia lotnicze i przekieruje go na naszą stronę mobilną, gdzie może on dokonać rezerwacji biletu. To wszystko w jednym, kilkuminutowym procesie. Dzięki współpracy z Google Polska planowanie podróży będzie proste, szybkie i wygodne jak zwykła rozmowa. Jako lider technologiczny w branży travel, stale testujemy nowe technologie, rozwijamy nasz serwis i aplikację. Widzimy wyraźne zainteresowanie technologiami głosowymi i chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, dlatego cieszymy się, że wspólnie z Google mogliśmy wprowadzić na polski rynek to przełomowe rozwiązanie.”
Wsparty wiedzą serwisu eSky, doskonale sprawdzi się jako doradca podróży, który pomoże zaplanować urlop.
Za pośrednictwem wyszukiwarki lotów eSky, Asystent umożliwia znalezienie najlepszego połączenia lotniczego spośród tysiąca ofert jednego z 860 przewoźników lotniczych.
Asystenta można zapytać np. o najtańsze bilety lotnicze do Hiszpanii czy kierunki podróży z najlepszymi parkami rozrywki. Dzięki stworzonej funkcjonalności, wymarzone wakacje czy wyjazd zagraniczny można będzie wygodnie i prosto zaplanować w dowolnej chwili w trakcie rozmowy z wirtualnym asystentem.
Michał Długosz, Product Marketing Manager z Google Polska, dodał: „Po kilku miesiącach intensywnych testów, Asystent Google jest gotowy, aby wspierać Polaków w ich codziennych zadaniach, a dzięki eSky również w planowaniu wymarzonych podróży. Z Grupą eSky współpracujemy blisko od kilku lat, dzięki czemu rozpoczynając tworzenie jednej z pierwszych akcji dla Asystenta Google, byliśmy pewni, że okażą się świetnym partnerem – szczególnie ze względu na swoje doświadczenie oraz zaawansowanie technologiczne, które pozwalają im doskonale zrozumieć najnowsze trendy i potrzeby użytkowników.”
Asystent Google pomaga w wykonywaniu codziennych zadań, dając dostęp do technologii w każdym momencie, nawet wtedy, gdy ręce są zajęte, dzięki możliwości komunikacji z urządzeniem w najbardziej naturalny sposób – używając głosu.
Przy pomocy Asystenta użytkownik dowie się, czy będzie potrzebował parasola przed wyjściem do pracy, wyśle głosowo wiadomość do kolegi w trakcie prowadzenia auta, znajdzie restaurację na wieczorne spotkanie ze znajomymi czy przypomni sobie o potrzebie zrobienia zakupów wraz z listą przygotowaną wspólnie z Asystentem. W ciągu najbliższych tygodni Asystent Google będzie udostępniony wszystkim polskim użytkownikom smartfonów z Androidem (od wersji 5), a posiadacze urządzeń iOS będą mogli pobrać z App Store aplikację Asystent Google. Asystent będzie także dostępny na dedykowanych modelach słuchawek.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty