eSky – rusza nowa kampania reklamowa
„Nieograniczone możliwości podróży” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy eSky, która obejmie trzy europejskie rynki: Polskę, Bułgarię oraz Rumunię. Anglojęzyczna wersja spotu będzie również promowana w międzynarodowych mediach online.
Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako turystycznego serwisu online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży. Kampania potrwa od 13 maja do 23 czerwca i będzie uwzględniała spoty telewizyjne, działania w mediach online i z obszaru digital marketingu.
Anna Wiertel, Marketing Communications Director w Grupie eSky, powiedziała: “Nieograniczone możliwości podróżowania to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję – „Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. Na co dzień skupiamy się na tym, by ułatwiać naszym użytkownikom aranżowanie podróży i pokazywać, że podróżowanie jest proste, łatwe i nie musi być drogie. Nieustannie rozbudowujemy także naszą bazę dostępnych ofert, by każdy mógł podróżować bez ograniczeń, dokładnie tak, jak lubi i chce. Kampania, którą przygotowaliśmy jest ukoronowaniem tej dewizy, podkreśla nie tylko charakter marki, ale też bliską i pełną zaufania relację, jaką budujemy z naszymi użytkownikami.”
Koncept kreatywny kampanii czerpie z filozofii marki eSky, która turystom na całym świecie daje nieograniczone możliwości zwiedzania i podróżowania dokładnie tak, jak chcą – bez limitów, zgodnie z ich marzeniami i indywidualnymi oczekiwaniami. W treści kampanii podkreślone zostały również kluczowe atuty eSky tj. łatwy i szybki dostęp do stale poszerzanej oferty lotów, noclegów oraz usług dodanych, a także indywidualne dobierane, najkorzystniejsze cenowo opcje podróży.
W spocie „Nieograniczone możliwości podróżowania” eSky opowiada historię młodej rodziny, która mimo codziennego zabiegania i wielu obowiązków, chce w szybki i wygodny sposób zaplanować wymarzony wyjazd.
Widzowie obserwują, jak rodzice wraz z córką wspólnie podejmują decyzję dokąd wyjechać, a następnie korzystając z przyjaznego użytkownikowi serwisu eSky łatwo spełniają swoje marzenie o fantastycznych wakacjach.
Anna Wiertel dodała: „Naszą grupę docelową w dużej mierze stanowią ludzie młodzi – także młodzi rodzice – mieszkańcy większych miast, dla których podróżowanie to styl życia. W spocie pokazujemy zatem szczęśliwą i spełnioną rodzinę, która wie, że wybierając eSky może zorganizować szybko, łatwo i wygodnie fantastyczne wakacje dokładnie odpowiadające ich potrzebom i preferencjom.”
Kampania telewizyjna obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych rozpocznie się 13 maja 2019 i potrwa do 23 czerwca. Zostanie ona wsparta działaniami w online i digital media, a także działaniami w mediach własnych. W Polsce spoty reklamowe będą emitowane między innymi na kanałach TVN, Polsat i innych kat. premium, w Bułgarii – na kanałach NBG i TSH, a w Rumunii zobaczą je widzowie Antena 1, Digi TV i Kanal D.
Akcja „Nieograniczone możliwości podróży” będzie także widoczna w serwisie YouTube, portalach i platformach video w Polsce będą to m.in.: WP, Onet, OLX, Interia, Agora, Polska Press, TVN, Polsat, ZPR Media, Ceneo, Edipresse, a w Bułgarii – Nova Play, Darik, Vesti, OLX, mail.bg, Dir.bg, Sportal, WebGround, BTV, a także w aplikacjach i wakacyjnych i podróżnych. Z kolei w Rumunii kampania eSky obejmie między innymi ThinkDigital, Agora, Romanian Press, vremea.net, accuweather.com, Open Exchange. Dodatkowo, kampanię wizerunkową wzmocnią także działania w mediach społecznościowych Grupy eSky na wymienionych rynkach.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowało MSL, za zakup mediów odpowiada Starcom, a za komunikację PR – Concept PR.
POWIĄZANE WPISY
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty
25 marca 2025
Zapraszamy na grecki workshop do Wrocławia
W dniu 3 kwietnia 2025 roku we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z greckimi regionami i…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca 2025 roku odbyła się 30. edycja Meet the Bidder. W wydarzeniu uczestniczyło…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty
25 marca 2025
Zapraszamy na grecki workshop do Wrocławia
W dniu 3 kwietnia 2025 roku we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z greckimi regionami i…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca 2025 roku odbyła się 30. edycja Meet the Bidder. W wydarzeniu uczestniczyło…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty