eSky wprowadza secure payment authentication od Google Pay
Grupa eSky jako pierwsza zintegrowała swoje systemy rezerwacyjne z secure payment authentication od Google Pay. Nowe narzędzie wykorzystuje do uwierzytelniania tokeny i technologie biometryczne wbudowane w urządzenia. Skraca to proces płatności oraz zwiększa bezpieczeństwo transakcji.
Polski właściciel globalnej platformy podróży eSky jako pierwszy zintegrował swoje serwisy z rozwiązaniem korzystającym z biometrii. Pilotażowy projekt Google Pay z udziałem Grupy eSky pokazał, że nowe narzędzie bazujące na tokenach i technologiach biometrycznych na poziomie urządzeń – czyli rozpoznawaniu twarzy lub odcisków palców – nie tylko poprawia wyniki firmy na etapie cyfrowych płatności, ale też przyspiesza proces uwierzytelniania dla klientów. W porównaniu z autoryzacją 3D Secure płatność jest szybsza o 14 sekund, a wskaźniki uwierzytelnienia i udanych transakcji są lepsze o odpowiednio 5 i 3 p.p.
Bezpieczeństwo i szybsza realizacja płatności
Ponadto rozwiązanie to zwiększa bezpieczeństwo transakcji: użytkownicy muszą bowiem zweryfikować swoje urządzenie za pomocą danych biometrycznych, kodu PIN czy wzoru blokady. Metody te są trudniejsze do podrobienia i mniej podatne na ataki phishingowe oraz inne zagrożenia w sieci.
„Wdrożenie secure payment authentication od Google Pay znacznie zwiększyło nasz wskaźnik konwersji dzięki usprawnieniu płatności. Szybkość i płynny przebieg transakcji są kluczowe w branży turystycznej, gdyż ceny biletów lotniczych zmieniają się w czasie rzeczywistym. Szybsza finalizacja zakupów z bezproblemową autoryzacją oznacza, że klienci mogą zarezerwować podróż w najlepszych cenach” – mówi Grzegorz Kwiecień, Head of Payments & Fraud Prevention w Grupie eSky.
Secure payment authentication od Google Pay to uproszczona alternatywa dla używanych dotychczas metod 3D Secure, w których klient weryfikuje swoją tożsamość jednorazowym kodem dostępu lub hasłem, po czym często jest przekierowywany na inne strony w celu potwierdzenia operacji. To zmniejsza prawdopodobieństwo finalizacji zakupów.
„Zawsze szukamy sposobów na poprawę doświadczeń zakupowych klientów, jednocześnie zmniejszając liczbę sytuacji, kiedy użytkownik odwiedza stronę, dodaje produkt do koszyka, a następnie opuszcza witrynę bez finalizacji transakcji. Dzięki bezpiecznemu rozwiązaniu do uwierzytelniania płatności możemy zmniejszyć problemy przy rozliczeniach, przyspieszając proces zakupowy przy jednoczesnym zapewnieniu bezpiecznych płatności i skutecznym ograniczaniu oszustw” – podkreśla Ben Volk, wiceprezes i dyrektor generalny Google Pay.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty