Etihad i Sabre z nową umową o partnerstwie i współpracy
Emirska linia lotnicza i Sabre ogłosiły, że będą kontynuować współpracę w zakresie kluczowych rozwiązań technologicznych. Oprogramowanie Sabre do planowania sieci i zarządzania przychodami ma odegrać rolę w procesie przywracania ruchu lotniczego obsługiwanego przez Etihad.
Eithad – narodowa linia lotnicza Zjednoczonych Emiratów Arabskich – obsługuje ponad 100 kierunków połączeń w Europie, Afryce, Ameryce Północnej, Australii i Azji. Na mocy nowej umowy Etihad będzie nadal korzystać z wiodących w branży rozwiązań technologicznych Sabre, które mają przyczynić się do zwiększenia popytu na loty pasażerskie po pandemii i polepszania doświadczeń podróżujących.
Frank Meyer, Chief Digital Officer, Etihad Aviation Group, powiedział: „Skupiając się na powrocie do normalnego funkcjonowania, musimy koniecznie dysponować odpowiednią technologią. Nasze silne relacje z Sabre i ta odnowiona umowa oznaczają, że możemy nadal optymalizować nasze codzienne operacje.”
Etihad od kilku lat korzysta z pakietów rozwiązań Sabre w zakresie planowania i harmonogramowania sieci, zarządzania cenami i przychodami oraz technologii cargo. Działania firmy obecnie koncentrują się na optymalizacji operacji w celu napędzenia ożywienia gospodarczego. Nowa, wieloletnia umowa rozszerza pakiet technologiczny Etihad o poniższe programy Sabre:
Fares Optimizer – wykorzystuje reakcje w czasie zbliżonym do rzeczywistego, aby zapewnić dynamiczne rekomendacje cenowe dla taryf Etihad. Rozwiązanie to będzie miało kluczowe znaczenie dla poprawy przychodów Etihad.
Network Planning and Optimization – wiodący w branży pakiet do planowania i tworzenia harmonogramów jest w stanie sprostać największym liniom lotniczym na świecie. Obsługuje ponad 60 proc. największych linii lotniczych na świecie, a oprogramowanie Schedule Manager firmy Sabre będzie nadal pomagać Etihad w tworzeniu i dostarczaniu solidnych, dokładnych i operacyjnie wykonalnych harmonogramów w całej sieci.
Inflight – zaawansowany produkt przeznaczony do automatyzacji cateringu pokładowego i zaopatrzenia. System obejmuje wszystkie aspekty planowania usługą, zamawiania posiłków, prognozowania operacji, zarządzania i kontroli finansowej, dzięki czemu linie lotnicze mogą zredukować koszty na poziomie 7-10%. W poprzednich latach, dzięki temu rozwiązaniu, Etihad osiągnął znaczne oszczędności, jednocześnie nadal zapewniając światowej klasy obsługę pasażerów, za co firma była wielokrotnie nagradzana.
Roshan Mendis, Chief Commercial Officer, Travel Solutions, Sabre, podkreślił: „Przedłużona umowa technologiczna z Etihad jest dowodem zaufania linii lotniczej do Sabre w kwestii dostarczania zaawansowanych rozwiązań potrzebnych do zabezpieczenia jej powrotu do normalnego funkcjonowania i wspomagania przyszłego wzrostu. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, konieczne jest żeby linie lotnicze, takie jak Etihad, stosowały najbardziej zaawansowaną technologię, aby pomóc w stymulowaniu popytu, odzyskaniu utraconych przychodów i pozycjonowaniu się na przyszły wzrost.”
Przewoźnik sukcesywnie zwiększa siatkę połączeń do stanu przed pandemią. Już teraz loty do Europy i Ameryki Północnej stanowią główne rynki emirskiej linii lotniczej. Etihad jest jedną z głównych linii lotniczych obsługujących wystawę Expo 2020 w Dubaju, która rozpoczęła się 1 października 2021 roku. Technologia teleinformatyczna Sabre ma znaczącą rolę w optymalizacji usług świadczonych przez linie lotnicze.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty