Eurolot dołącza do walki z rakiem

archiwum Eurolotu

Eurolot po raz pierwszy dołączył do Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Na jednym z samolotów Bombardier Q400 NextGen, o znakach rejestracyjnych SP-EQH, przewoźnik umieścił naklejkę przedstawiającą różową wstążkę – symbol akcji na całym świecie. Maszyna z charakterystycznym motywem będzie latała przez cały październik, który tradycyjnie jest uznawany za miesiąc walki z rakiem piersi. Po raz pierwszy różową wstążkę na samolocie mogli podziwiać pasażerowie rejsu Eurolotu z Wrocławia do Brukseli.

Naklejka z różową wstążką na kadłubie samolotu polskiego przewoźnika to symboliczny i unikatowy gest, który ma przyczynić się
do zwiększania świadomości zarówno wśród pasażerek, jak i personelu pokładowego linii, w kwestii profilaktycznych badań. Samolot „w nowych barwach” będzie pojawiać się nie tylko w polskich portach, ale będzie odwiedzać również zagraniczne lotniska, co jeszcze bardziej zwiększy rozpoznawalność tej społecznej akcji. Co więcej, Załogi Eurolotu będą w trakcie trwania Kampanii nosiły przypięte do munduru różowe wstążki. Linia zachęca również pilotów oraz pozostałych panów pracujących w linii, aby stali się Ambasadorami tej akcji i przypięli do swoich ubrań różowy symbol.

Informacja na temat Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem będzie także dostępna na kanałach społecznościowych przewoźnika (m.in. na Facebooku) oraz na stronie eurolot.com. Co więcej, na pokładach samolotów Eurolotu pojawią się przez pierwsze dni października zapowiedzi promujące akcję. Dodatkowo,
w siedzibie przewoźnika w Warszawie będzie ustawiony przy recepcji specjalny ekspozytor z różowymi wstążkami i każdy z odwiedzających będzie mógł zebrać jedną ze sobą.