Eurolot promuje zimowe loty

Eurolot zainaugurował w trzech miastach – Gdańsku, Krakowie i Warszawie – kampanię promującą zimową siatkę połączeń.

Jest to kontynuacja letniej kampanii Eurolotu prowadzonej w połowie tego roku pod hasłem „Miłego Eurolotu”. Druga część akcji „Miłego Eurolotu” dotyczy przede wszystkim promocji najnowszych kierunków w siatce połączeń przewoźnika – z Warszawy do Kiszyniowa, Kluż-Napoki, Zagrzebia, a także Stuttgartu, Dusseldorfu oraz Lublina. Eurolot zacznie operować na tych trasach już od 26 października. Ponadto
w kampanii promowane będzie także połączenie z Gdańska do Krakowa oraz zagraniczne połączenia linii
z tych dwóch portów: z gdańskiego lotniska do Amsterdamu i Helsinek oraz ze stolicy Małopolski do Zurychu i Amsterdamu.

Główne cele jesiennej kampanii będą skoncentrowane na umacnianiu marki Eurolot w Polsce, jako przewoźnika, który nie tylko skupia swoją działalność w regionach, ale i otwiera się na nowe rynki zagraniczne.

Agnieszka Łuczak, dyrektor marketingu Eurolotu powiedziała: „W zimowej siatce naszej firmy znajdą się m.in. „bałkańskie” trasy – przyszłościowe kierunki – które czekają dopiero na „odkrycie” i rozwój ruchu pasażerskiego. W nowej odsłonie kampanii „Miłego Eurolotu” będziemy chcieli zaprosić pasażerów do korzystania z naszych usług. Podkreślamy atuty naszej firmy na tle innych linii jak np. dogodne rozkłady lotów, rejsy z głównych portów regionalnych czy opieka profesjonalnych Załóg. Wierzę, że taki przejrzysty i otwarty sposób komunikacji wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność marki Eurolot i odbiór przewoźnika przez naszych pasażerów.”

W najważniejszych miejscach Gdańska, Krakowa i Warszawy m.in. na ścianach biurowców, pojawią się nośniki wielkoformatowe reklamujące nową siatkę połączeń polskiego przewoźnika. Będą to siatki oraz mniejsze podświetlane nośniki (m.in. cityscrolle, frontlighty, citylighty), które mają zapewnić odpowiednią widoczność i intensywność kampanii oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców.