EVA Air – Boeing 777-300 ER na trasie do Wiednia
4 października lotnisko w Wiedniu powitało salutem wodnym Boeinga 777-300 ER należącego do prywatnej linii lotniczej z Tajwanu. Nowa maszyna zastąpi na tej trasie używanego do tej pory Airbusa 330-200.
Nowy samolot wyposażony jest w większą ilość foteli, ekskluzywną Royal Laurel Class i popularną klasę Elite. EVA AIR, jako jedna z pierwszych linii na świecie, wprowadziła w 1992 klasę Premium Economy nazywaną wówczas Evergreen Deluxe Class.
Spełniając oczekiwania pasażerów EVA AIR zaprezentowała na 25-lecie trasy Wiedeń-Tajpej nowego Boeinga 777 ze zmodernizowaną klasą Elite. Nowoczesna maszyna powinna w pełni zadowolić oczekiwania pasażerów z tej części Europy, skąd stale zwiększa się ruch na kierunkach azjatyckich.
EVA AIR oferuje na trasie Wiedeń-Tajpej via Bangkok 4 rejsy tygodniowo – we wtorki, środy, piątki i niedziele. Rejs z Wiednia staruje o 19.35, przylot do Bangkoku zaplanowano na 11.00 następnego dnia, a do Tajpej o 17.00. Rejsy powrotne odbywają się w poniedziałki, wtorki, czwartki i soboty. Start z Tajpej zaplanowano na 23.40, w Wiedniu via Bangkok samolot ląduje o 09.40 następnego dnia.
Nowością na trasie z Wiednia będzie luksusowa klasa Royal Laurel Class, zapoczątkowana przez EVA AIR w 2012. Ustawienie 38 foteli Royal Laurel Class pozwala wszystkim pasażerom na dostęp do okna, wygodne spożywanie posiłków oraz prowadzenie rozmowy z współpasażerami. Każdy fotel ma 65 cm szerokości i rozkłada się do pełnej pozycji poziomej osiągając długość 2 m. Każde miejsce pasażerskie w tej klasie wyposażone jest w wieszak na ubrania, schowek na buty, podręczny schowek na wodę, okulary lub gazety i wygodny stolik boczny. dodatkowo pasażerowie mają możliwość oddzielenia się od reszty podróżnych specjalnymi parawanami zapewniającymi prywatność.
EVA AIR wyposażyła fotele w Royal Laurel Class w najnowsze rozwiązania audio-video, w tym 15,4 calowy ekran dotykowy i słuchawki hi fi tłumiące hałas. Pasażerowie mogą używać własnych urządzeń elektronicznych używając gniazdek AV, USB i portów do iPodów.
Nowy Boeing 777-300ER oferuje 313 foteli (w porównaniu z 252 w poprzednio obsługującym trasę Airbusie 330-200ER), w tym 38 w Royal Laurel Class, 64 w Elite Class i 211 w klasie ekonomicznej.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty