Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z rokiem poprzednim. Touroperator przewiduje, że 2024 rok zakończy z wynikiem niemal 300 tys. obsłużonych klientów i obrotami sięgającymi miliarda złotych. Podczas uroczystej gali w Warszawie firma uhonorowała najlepszych agentów, zaprezentowała nowe kierunki podróży – Bahrajn oraz emiraty Ras Al Khaimah, a także przedstawiła plany na sezon zimowy 2024/25 i lato 2025.
Sezon lato 2024 okazał się przełomowy dla Exim Tours. Firma odnotowała 30 proc. wzrost liczby pasażerów w porównaniu do 2023 roku, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki finansowe. Gwarancja ubezpieczeniowa biura wzrosła o 19 mln zł, osiągając rekordowe 114 mln zł.
„Tak duże wzrosty obserwujemy w skali rok do roku i miesiąc do miesiąca. Rozpoczęty sezon zima 2024/25 także potwierdza tendencję zwyżkową. To dowód na to, że nasza praca znajduje uznanie w oczach dotychczasowych klientów i przyciąga nowe osoby. Statystyki na koniec 2024 roku będą imponujące: niemal 300 tys. klientów oraz prawie miliard obrotu. Te liczby dobitnie pokazują, jak ważnym graczem w swojej branży jesteśmy” – podkreśla Marcin Małysz, prezes Exim Tours.
„Choć wszystkie liczby są dla nas ogromnym powodem do dumy, to nie będziemy spoczywać na laurach. Dzięki temu, że jesteśmy częścią DERTOUR Group oraz REWE, mamy fundamenty do dalszego umacniania czołowej pozycji na rynku biur podróży w Polsce. Są w ofercie zimowej Exim Tours kierunki absolutnie pionierskie na polskim rynku: Polinezja Francuska czy też Bahrajn, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. To dla nas potwierdzenie słuszności naszej strategii i dowód, że możemy wyznaczać trendy rynkowe” – dodaje Marcin Małysz.
Wyraźne polepszenie wyników sprzedaży dotyczy również produktu Exim po mojemu, czyli wyjazdów opartych o rejsy rozkładowe.
„Mijający rok jest rekordowy, z perspektywy sprzedaży ofert Exim po mojemu, czyli pakietów dynamicznych. Mamy wieloletnie doświadczenie w tym obszarze, co sprawia, że notujemy coraz lepsze wyniki. Ten sukces to wynik kilku czynników: przede wszystkim naszej konsekwentnej pracy i dopasowania oferty do potrzeb naszych klientów, atrakcyjności pakietów oraz wzrastającej samodzielności pasażerów. Prognozujemy, że nasz produkt będzie z tych powodów cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem”– wskazuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych w Exim Tours.
Nagrody dla najlepszych
Podczas warszawskiej gali najlepsi agenci zostali nagrodzeni certyfikatami sprzedaży w sześciu kategoriach: Bursztynowej, Srebrnej, Złotej, Platynowej, Diamentowej i Brylantowej. Zwycięzcy programu „Najlepsi pod Słońcem” otrzymali dodatkowo vouchery na wyjazdy do Bahrajnu i Ras Al Khaimah.
W 2024 roku Exim Tours intensywnie inwestowało także w marketing, stawiając na kampanie w telewizji, mediach zewnętrznych oraz online. Firma dynamicznie rozwijała swoje kanały komunikacji, co przyniosło znaczący wzrost świadomości marki.
„Wzmacniamy markę, inwestujemy w media na dużą skalę. Byliśmy obecni w telewizji, na outdoorach, nośnikach DOOH, aby zwiększać rozpoznawalność naszej marki. Internet daje ogromne możliwości, co efektywnie wykorzystujemy. Stronę exim.pl odwiedza wielu nowych użytkowników, a do naszych doradców dzwoni coraz więcej Polaków spragnionych odpoczynku” – podkreśla Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours.
Exim Tours zaprezentowało również ofertę na lato 2025, obejmującą zarówno klasyczne kierunki, takie jak Hiszpania, Turcja, Egipt czy Grecja, jak i egzotyczne destynacje, w tym Malediwy, Seszele, Bali czy Wietnam. W zimowej ofercie firma wprowadziła nowe destynacje: Bahrajn i emirat Ras Al Khaimah.
POWIĄZANE WPISY
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty