Exim Tours szkoli rezydentów przed sezonem wakacyjnym
W ubiegłym tygodniu Exim Tours zorganizował szkolenia przedsezonowe dla swoich rezydentów. Poświęcone były m.in. prawom rezydentów i klientów oraz prowadzeniu mediów społecznościowych.
W miniony weekend odbyły się szkolenia przedsezonowe dla rezydentów Exim Tours. Były one zorganizowane przez dział obsługi destynacji, który został utworzony w firmie w grudniu ubiegłego roku i jest kierowany przez Wiktora Sośnickiego.
Podczas przedsezonowych szkoleń rezydentów Exim Tours, uczestnicy mieli okazję wziąć udział w panelach teoretyczno-praktycznych. Spotkanie z Grzegorzem Kucińskim, reprezentującym kancelarię adwokacką specjalizującą się w prawie turystycznym, pozwoliło im poznać prawa rezydentów i klientów. W spotkaniu uczestniczyła także Monika Hajduk, koordynator działu jakości i wieloletni pracownik Exim Tours. Podczas warsztatu z Radosławem Szafranowiczem-Małozięciem, założycielem Kadr Turystyki, rezydenci nauczyli się reagować na trudne problemy i wyzwania w pracy. Uczestnicy szkolenia poznali także tajniki dobrego prowadzenia profili w mediach społecznościowych, które przedstawiła Edyta Niedźwiedzka, pracująca dla Exim Tours i prowadząca profil na Instagramie o zdrowym odżywianiu.
„Od początku mojej pracy dla Exim zależało mi na organizowaniu regularnych szkoleń dla naszego teamu reprezentującego firmę i pracującego z naszymi klientami na całym globie. Podczas takich spotkań rezydenci mogą podnieść swoje kwalifikacje oraz mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich turystów. Klienci naszego biura podróży mogą liczyć na polską obsługę w coraz większej ilości destynacji. Takie spotkania to także okazja do integracji naszych pracowników. Widzą też skalę naszej firmy – poznają liczny personel destynacyjny Exim, nawiązują kontakty oraz rozmawiają o wspólnych problemach na kilka dni przed tym, jak wylecą do pracy na swoje wakacyjne kierunki. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swój czas, aby to szkolenie było tak ciekawe merytorycznie i na pewno będziemy to powtarzać” – mówi Wiktor Sośnicki, kierujący działem obsługi destynacji w biurze podróży Exim Tours.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas gali na której…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025
Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe podsumowała rok 2024 podczas 29.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty