FCM – wsparcie globalnej sieci pomaga przetrwać covidowy kryzys
FCM Travel Express chce przetrwać kryzys na rynku podróży służbowych. Kiedy ruszy z własnym narzędziem do samodzielnych rezerwacji? Jak ograniczono koszty?
FCM Travel Express wiodące biuro na rynku obsługi podróży służbowych w Polsce nie próżnuje w czasach kryzysu. Nowe technologie i lżejsza organizacja przy wsparciu globalnej sieci FCM mają być receptą na zwycięskie wyjście z opresji.
Nowe narzędzie do samodzielnej rezerwacji – NDC i przystępna cena implementacji
FCM Travel Express chce aktywnie włączyć się do rywalizacji na polu narzędzi do samodzielnej rezerwacji. Już w najbliższych tygodniach polski oddział dostanie do dyspozycji narzędzie przygotowane przez globalną sieć.
Ma ono mieć istotną przewagę w zakresie kosztowym nad tymi oferowanymi przez globalne GDSy. Będzie też oferowało zaimplementowane NDC grupy LH i KL/AF. To bardzo istotna informacja sprzedażowa. Te dwie grupy lotnicze mogą bowiem na rynku polskim posiadać udziały rynkowe rzędu prawie 50%. NDC daje korporacjom znaczne oszczędności.
Ze swoim nowym narzędziem FCM będzie wstanie rywalizować z innymi obecnymi bądź aspirującymi/ innowacyjnymi podmiotami jak Hotailors czy Stery. Sytuacja na rynku narzędzi do samodzielnej rezerwacji robi się naprawdę arcyciekawa.
Raportowanie w czasie rzeczywistym
Inny obszar z którego FCM jest dumny to raportowanie. System oferowany przez to biuro pozwala korporacjom na monitorowanie wydatków na podróże służbowe w zasadzie w czasie rzeczywistym. Znacznie upraszcza to prace travel managerów jak i samych key accountów biura. Niewiele biur obsługujących podróże służbowe w Polsce jest wstanie zaoferować tego typu narzędzie.
Nagrody za jakość obsługi uwiarygadniają ofertę warszawskiego biura
Biuro jest też bardzo dumne z otrzymanych w ostatnim czasie nagród. Wybór FCM Travel Express w Polsce jako Leading Travel Managment Company 2020 przez World Travel Awards jest szczególnie cenny gdyż został przyznany na wniosek samych klientów. Podkreśla wysoki poziom zadowolenia i profesjonalizm obsługi oferowanej przez Polski oddział giganta. Zdecydowanie gdy tylko podróże służbowe ruszą ponownie tego typu referencje będą pomagały akwirować nowych klientów.
Jak przejść covid – lżejsza organizacja, wsparcie globalne i nowe obszary działalności
Wszyscy zdajemy sobie sprawę z dramatycznej sytuacji na rynku podróży służbowych. Spadki w zakresie sprzedaży biletów sięgają 80%, biura zaczynają też redukować personel. Jaką receptę na przejście kryzysu ma FCM Travel Express.
Także to biuro ograniczyło koszty działalności , jednak skupiono się na outsourcingu w obszarach poza operacyjnych. Trzon operacyjny organizacji pozostaje nie naruszony. To z pewnością pomoże szybciej ruszyć pełną parą gdy tylko rynek pozwoli na złapanie oddechu.
FCM Travel Express może też liczyć na wsparcie globalnej sieci, która pomaga zarówno w pozyskiwaniu klientów w Polsce jak i krajach regionu. Nowe FCM pipelines(zakontraktowani klienci) zapewniają ponad 40% wzrostu sprzedaży dla FCM Travel Express w roku 2021. Polski oddział mając znacznie niższe koszty niż odziały z zachodniej Europy może korzystać na hubowym podejściu do pozyskiwania/obsługi globalnych klientów. Globalna sieć daje też wspomniane wyżej wsparcie technologiczne jak i wymianę doświadczeń w zakresie reakcji na covidowy kryzys.
Naturalnie biuro szuka też innych recept na przejście kryzysu. Są nimi nowe obszary działalności , tak jak inne podmioty starano się m.in. oferować dodatkowe usługi klientom. Głównie w postaci obsługi prezentowej w okresie świątecznym.
Ciekawym obszarem w którym z pewnością pójdzie część biur TMC jest Cargo. Stanowi ono doskonałe dopełnienie obsługi podróży służbowych. FCM Travel Express poważnie rozważa pozyskanie kompetencji także w tym zakresie.
Nadzieje wiążą też z segmentem MICE. Wiele butikowych agencji eventowo /micowych może nie przetrwać kryzysu. W to miejsce wejdą silniejsze organizacje, takie jak TMC. Dział MICE FCM Travel Express jest dobrze przygotowany na taką ewentualność. Na dziś widać rosnące zainteresowanie ofertą spotkań organizowanych w Polsce. Zapowiadane otwarcie hoteli pomoże w umocnieniu tej tendencji.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Kulturalne Mazowsze – co warto zobaczyć jesienią
Jesienna aura nie zawsze sprzyja wędrówkom na świeżym powietrzu i eksplorowaniu uroków…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Z Gniezna do Warszawy. Nowa wystawa „1025. Narodziny Królestwa” już otwarta
W nowoczesnym gmachu Muzeum Historii Polski w Warszawie 14 listopada odbył się uroczysty…
0 Komentarzy1 Minuta
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty