Finnair – więcej dobrej rozrywki
Napokładowy portal Wi-Fi Nordic Sky jest dostępny dla pasażerów w obydwu klasach. Dzięki najnowocześniejszemu systemowi multimedialnemu Nordic Sky oraz Wi-Fi pasażerowie mogą pozostać w łączności ze światem oraz korzystać z bogatej oferty multimediów.
Otwarcie sklepu internetowego z odzieżą firmy Makia w ramach systemu Nordic Sky stwarza pasażerom możliwość zakupu ubrań w nowatorskiej formule sprzedaży pokładowej.
W ramach bezpłatnego pakietu wszyscy podróżujący mają dostęp do strony finnair.com, serwisów informacyjnych oraz wiadomości przekazywanych przez Finnair, takich jak informacje o miejscu docelowym lotu lub obsłudze klienta, a także mają możliwość złożenia zamówienia na produkty oferowane w sprzedaży pokładowej. Klienci Finnaira mogą też wykorzystać portal, by zamówić taksówkę na lotnisko docelowe za pomocą serwisu Cabforce Taxi Services oraz zamówić inne usługi (np. wycieczki krajoznawcze, rejsy turystyczne czy bilety na koncerty) za pomocą serwisu Viator Destination Services.
Makia to helsińska firma odzieżowa założona w 2001 roku, która specjalizuje się w wytrzymałych codziennych ubraniach o klasycznych krojach dla kobiet i mężczyzn. Ubrania z kolekcji wiosna/lato 2016 można zamówić bezpośrednio podczas lotu bez żadnych dodatkowych opłat za pomocą dowolnego elektronicznego urządzenia mobilnego lub laptopa połączonego z portalem Wi-Fi Nordic Sky.
Jarkko Konttinen, wicedyrektor ds. produktów Finnaira, powiedział: „Nasza współpraca z firmą Makia to przykład dalekowzrocznego podejścia do zakupów pokładowych. Entuzjastycznie przyjęty przez klientów portal Wi-Fi Nordic Sky umożliwia zakup ubrań firmy Makia podczas lotu naszym Airbusem A350. Cieszymy się, że możemy zaprezentować wiodącą fińską markę odzieżową naszym międzynarodowym klientom: nowoczesny, ale jednocześnie ponadczasowy design ubrań Makii doskonale wpisujący się w charakter marki Finnair.”
Pasażerowie mogą wykupić pełny dostęp do Internetu w swoim własnym urządzeniu mobilnym poprzez portal Wi-Fi lub używając specjalnego vouchera z kodem aktywacyjnym. Pełny dostęp do Internetu jest bezpłatny w klasie biznes oraz dla członków programu Finnair Plus Gold i Platinum, a także członków programu oneworld Sapphire i Emerald. W klasie ekonomicznej dostęp do Internetu kosztuje 5 euro za godzinę i 15 euro za cały lot.
System multimedialny Nordic Sky jest wyświetlany na ekranach dotykowych o przekątnej 16 cali w klasie biznes i 11 cali w klasie ekonomicznej. Unikalny program pokazuje główne fazy lotu, towarzyszy pasażerom od startu przez wszystkie etapy podróży, z wyprzedzeniem informuje o czasie podawania posiłków, planowanym włączeniu oświetlenia relaksacyjnego, a także o czasie rozpoczęcia sprzedaży pokładowej. Dzięki tym funkcjom pasażerowie mogą efektywnie zaplanować swój czas podczas lotu.
Finnair poszerzył także ofertę multimediów, dzięki czemu pasażerowie mają dostęp do większej niż dotychczas liczby hollywoodzkich hitów filmowych, dzieł klasyki kina, a także wyselekcjonowanych specjalnie stworzonych kanałów, na których emitowane są najlepsze programy z BBC, National Geographic, czy Discovery.
Finnair udostępnia Wi-Fi na pokładach samolotów Airbus A350. Obecnie Finnair obsługuje trzy maszyny tego typu. Przewoźnik rozpocznie proces instalacji Wi-Fi także w pozostałych Airbusach swojej floty w 2016 roku.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty