FlixBus i Shopee promują się razem i oferują przejazdy
W ostatni miesiąc wakacji FlixBus rozpoczął współpracę z Shopee, przygotowując specjalną ofertę zniżkową. Dzięki kampanii obu marek klienci mogą zaoszczędzić zarówno na podróżach, jak i zakupach na platformie Shopee. Letnia promocja jest już aktywna i potrwa do 9 września.
Okres wakacyjny sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży, które wiążą się często z wieloma nieprzewidzianymi kosztami. Ze względu na rosnące ceny produktów i usług, obecny sezon może być dla wielu osób szczególnie wymagający. Dlatego też FlixBus wraz z Shopee postanowiły uruchomić wspólną kampanię, która może pomóc ograniczyć wakacyjne wydatki.
W ramach partnerstwa użytkownicy Shopee mogą korzystać ze zniżek na letnie przejazdy po całej Polsce i Europie, a pasażerowie FlixBusa mogą dokonać pierwszych zakupów na Shopee z rabatem.
Shopee wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom użytkowników, nie tylko zapewnia dostęp do milionów produktów w przystępnych cenach na swojej platformie, ale także dba o szeroki wybór dodatkowych zniżek – w tym wypadku zniżki wakacyjnej pozwalającej na podróże.
Szczegóły promocji
Nowi użytkownicy, którzy dokonają pierwszych zakupów na stronie www.shopee.pl bądź w aplikacji Shopee z użyciem kodu FlixBus, otrzymają rabat -15zł na pierwsze zakupy w Shopee (od wartości minimalnej 16zł), z darmową dostawą.
Po potwierdzeniu otrzymania zamówienia użytkownicy otrzymają z kolei indywidualny kod rabatowy na zniżkę 15 proc. do wykorzystania na dowolne połączenie z siatki FlixBusa. Warto zaznaczyć, że rabat obowiązuje na cały koszyk zakupowy, co oznacza, że można go wykorzystać, kupując za jednym razem kilka biletów na przejazdy FlixBusem – nie jest on przypisany do jednego biletu.
Promocja trwa do 9 września 2022 roku lub do wyczerpania puli kodów promocyjnych.
FlixBus świętuje dwa lata w krajach bałtyckich i otwiera nową linię
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty