FlixBus zachęca do odwiedzania polskich miast
FlixBus wraz z partnerami uruchomił wczoraj platformę Na tropie Polski, mającą na celu zachęcenie do odkrywania polskich miast i najciekawszych miejscówek. Wraz ze startem akcji, o godz. 11:00 ruszył specjalna promocja 0,99 zł na bilety na wszystkie trasy krajowe.
Na dobry początek projektu startuje dziś promocja 0,99 zł, która potrwa 16 godzin symbolizując 16 polskich województw, do których dojeżdża FlixBus. Obejmuje ona bilety zakupione w aplikacji mobilnej na podróże w terminie od 25 czerwca do 24 lipca.
Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska, powiedział: “Zdarza nam się zapominać, w jak pięknym kraju żyjemy i ile Polska skrywa prawdziwych perełek – miejsc, które warto odwiedzić. W ramach projektu stworzyliśmy interaktywną mapę, na której znajdą się nietuzinkowe miejsca w Polsce, których nie można znaleźć w przewodnikach – murale, neony, kina studyjne i wiele innych. Już teraz zielonymi autobusami można dojechać do ponad 130 polskich miast i chcemy zachęcić jeszcze więcej osób do podróżowania po Polsce. W ostatnich miesiącach do tras obsługiwanych przez FlixBusa dołączyły takie miejscowości jak Ustrzyki Dolne, Wetlina, Olsztyn, Kudowa-Zdrój, Kłodzko, Szczawnica, Łeba czy Słubice.”
Przykładowe trasy objęte promocją:
• Warszawa – Olsztyn
• Łódź – Wetlina
• Gorzów Wielkopolski – Słubice
• Katowice – Szczawnica
Wytrop najlepsze miejscówki w Polsce
Na dedykowanej platformie www.natropiepolski.pl użytkownicy będą mogli m.in. dodawać swoje najciekawsze polskie odkrycia. Po dodaniu wartej polecenia, niekomercyjnej miejscówki na interaktywną mapę można zdobyć zniżki od FlixBusa i partnerów akcji. Specjalna oferta zniżki 25 proc. na podróż FlixBusem znalazła się w ramach kampanii również w aplikacji Goodie.
Użytkownicy, poza przeglądaniem najfajniejszych miejsc w Polsce, mogą również głosować na konkretne miejscówki, komentować je i udostępniać znajomym.
Kampania potrwa do końca września – wtedy też zostanie sporządzony ranking miejscówek, które zostały najwyżej ocenione przez użytkowników. Partnerami akcji są Goodie, Lecton, Publico24 oraz blog Gdzie w Polsce na weekend.
POWIĄZANE WPISY
2 grudnia 2024
FlixBus zyskuje nowy kanał sprzedaży. Bilety dostępne na Poczcie Polskiej
Poczta Polska wprowadza możliwość zakupu biletów na przejazdy FlixBusem w ponad 440…
0 Komentarzy3 Minuty
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty
28 listopada 2024
Ryanair zachęca podróżnych największą promocją w swojej historii
28 listopada od godz. 10 rusza Black Friday w Ryanair. Przewoźnik zapowiada, że…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2024
Odkryj słoneczną Teneryfę z PLL LOT
Od 27 listopada z lotniska Chopina w Warszawie ruszają pierwsze rejsy LOT-u na Teneryfę.…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Brussels Airlines rozszerza siatkę połączeń na lato 2025
Brussels Airlines przygotowują się do sezonu letniego 2025, rozszerzając ofertę…
0 Komentarzy2 Minuty
26 listopada 2024
Ryanair rozszerza współpracę z Omio
Ryanair poinformował, że jego pełna oferta dotycząca lotów na 235 kierunkach jest…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2024
Lotnisko w Modlinie: w październiku obsłużyliśmy ponad 256 tys. pasażerów
Lotnisko Warszawa – Modlin w październiku obsłużyło ponad 256 tys. podróżnych oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2024
Emirates wprowadza dodatkowe loty na trasie Dubaj – Antananarywa na sezon świąteczny
Linie Emirates rozszerzają swoją ofertę na trasie Dubaj – Seszele – Antananarywa, dodając…
0 Komentarzy1 Minuty
25 listopada 2024
PAŻP i Ryanair wspólnie będą szkolić kontrolerów i pilotów
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej oraz Grupa Ryanair (Ryanair Sun i Ryanair DAC)…
0 Komentarzy2 Minuty