Fly.pl: Bułgaria, Grecja i Turcja biorą ponad 80 proc. rynku

Bułgaria najpopularniejsza wśród klientów fly.pl
Logotyp fly.pl

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Bułgarii, Grecji i Turcji stanowili 80,88 proc. wszystkich klientów.

Wyjazdami w sierpniu zainteresowanych było 71,86 proc. klientów, wyjazdami we wrześniu – 16,84 proc., zaś wyjazdami w październiku – 1,9 proc.

Czwórkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Bułgaria – 29,41 proc., Grecja 26,47 proc., Turcja – 25 proc., Hiszpania – 4,41 proc., Albania – 2,94 proc.

Katarzyna Papis-Słupska, dyrektor sprzedaży eCommerce we fly.pl, powiedziała: “W minionym tygodniu nasi klienci decydowali na rezerwację sprawdzonych już w tym sezonie i odbieranych jako bezpieczne kierunków, takich jak Bułgaria i Grecja.
Dzięki uruchomieniu wyjazdów do Turcji odnotowaliśmy również wzrost rezerwacji do tej destynacji i mamy nadzieję na utrzymanie się tego trendu.
W związku z utrzymującymi się obawami klientów przed nagłym wprowadzeniem kwarantanny po powrocie z „krajów południowych” odczuwalny był jednak spadek popytu na wycieczki zagraniczne.
Widać wyraźnie, że klienci skłoni są rezerwować głównie bliskie terminy, mając wiedzę o bieżącej sytuacji, zarówno w kraju jak i w miejscu docelowym.
Zapowiedź, że ewentualne wprowadzenie obostrzeń w podróżowaniu będzie wprowadzone z odpowiednim wyprzedzeniem powinno pomóc w ustabilizowaniu się tej sytuacji i pozwolić klientom na spokojne podjęcie decyzji o wyjeździe.”

Fly.pl: Grecja bierze ponad połowę rynku