Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Największym zainteresowaniem cieszyły się oferty last minute na wyloty w listopadzie i grudniu, stanowiąc 60 proc. wszystkich rezerwacji.
Listopad to zazwyczaj czas, w którym następuje spadek aktywności na rynku. Tym bardziej cieszy utrzymanie poziomu obrotów na poziomie października. To zasługa ofert last minute. Egipt wyróżniał się szczególne i stanowił 40 proc. zarezerwowanych podróży. Kolejnym zauważalnym trendem jest rosnący udział rezerwacji na nadchodzący sezon letni. Oferta first minute na lato 2024 przyczyniła się do prawie 28 proc. wszystkich rezerwacji, co stanowi istotny udział w strukturze sprzedaży.
„Poziom sprzedaży w listopadzie we Fly.pl i osiągnięty wzrost na poziomie 30 proc. w stosunku do listopada 2022 jest dla nas satysfakcjonującym wynikiem. Cieszymy się, że w miesiącu zaliczanym przez nas tradycyjnie do najniższego sprzedażowo sezonu udało nam się utrzymać poziom obrotów z października. Motorem sprzedaży w listopadzie były oferty last minute w cenach niewiarygodnie niskich, których rynek turystyczny nie widział na taką skalę od 2019 roku” – komentuje Katarzyna Papis dyrektor działu sprzedaży w Fly.pl.
W strukturze sprzedaży coraz większy udział stanowią rezerwacje na kolejny sezon letni – oferta first minute lato 2024 stanowiła prawie 28 proc. rezerwacji. Nie zmieniają się natomiast trendy co do komfortu wypoczynku, nasi klienci cały czas najchętniej wybierają hotele cztero i pięciogwiazdkowe z pakietem All inclusive.
„Tegoroczna oferta wycieczek przygotowana przez biura podróży do tej destynacji wydaje się aktualnie przewyższać popyt, gdyż ich ceny spadają do nawet 700 zł za osobę. Klienci internetowi chętnie korzystają z takich okazji, tym bardziej że atrakcyjne ceny dotyczą też wyjazdów do Turcji, Tunezji, Hiszpanii, ale też do egzotycznych destynacji takich jak: Kenia, Zanzibar, Oman, Tajlandia czy Wietnam” – dodaje Katarzyna Papis.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty