Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Największym zainteresowaniem cieszyły się oferty last minute na wyloty w listopadzie i grudniu, stanowiąc 60 proc. wszystkich rezerwacji.
Listopad to zazwyczaj czas, w którym następuje spadek aktywności na rynku. Tym bardziej cieszy utrzymanie poziomu obrotów na poziomie października. To zasługa ofert last minute. Egipt wyróżniał się szczególne i stanowił 40 proc. zarezerwowanych podróży. Kolejnym zauważalnym trendem jest rosnący udział rezerwacji na nadchodzący sezon letni. Oferta first minute na lato 2024 przyczyniła się do prawie 28 proc. wszystkich rezerwacji, co stanowi istotny udział w strukturze sprzedaży.
„Poziom sprzedaży w listopadzie we Fly.pl i osiągnięty wzrost na poziomie 30 proc. w stosunku do listopada 2022 jest dla nas satysfakcjonującym wynikiem. Cieszymy się, że w miesiącu zaliczanym przez nas tradycyjnie do najniższego sprzedażowo sezonu udało nam się utrzymać poziom obrotów z października. Motorem sprzedaży w listopadzie były oferty last minute w cenach niewiarygodnie niskich, których rynek turystyczny nie widział na taką skalę od 2019 roku” – komentuje Katarzyna Papis dyrektor działu sprzedaży w Fly.pl.
W strukturze sprzedaży coraz większy udział stanowią rezerwacje na kolejny sezon letni – oferta first minute lato 2024 stanowiła prawie 28 proc. rezerwacji. Nie zmieniają się natomiast trendy co do komfortu wypoczynku, nasi klienci cały czas najchętniej wybierają hotele cztero i pięciogwiazdkowe z pakietem All inclusive.
„Tegoroczna oferta wycieczek przygotowana przez biura podróży do tej destynacji wydaje się aktualnie przewyższać popyt, gdyż ich ceny spadają do nawet 700 zł za osobę. Klienci internetowi chętnie korzystają z takich okazji, tym bardziej że atrakcyjne ceny dotyczą też wyjazdów do Turcji, Tunezji, Hiszpanii, ale też do egzotycznych destynacji takich jak: Kenia, Zanzibar, Oman, Tajlandia czy Wietnam” – dodaje Katarzyna Papis.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty