Fly.pl ma najlepszą stronę internetową
Internetowe biuro podróży FLY.PL zostało laureatem III edycji e-Commerce Polska awards 2015 w kategorii Strona Roku oraz otrzymało wyróżnienie w kategorii Przełamanie Nieufności.
Konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłonił najlepsze sklepy internetowe, które stosują nowoczesne technologie i niestandardowe rozwiązania marketingowe. Wszystkie marki zostały podzielone według wielkości – małe oraz średnie i duże e-sklepy.
Grzegorz Bosowski, prezes firmy powiedział: „Mijający rok był dla nas okresem intensywnej pracy i zmian. Wprowadziliśmy nowy design, dzięki któremu użytkownicy mogą wyświetlać stronę na urządzeniach mobilnych, skróciliśmy proces zakupu i unowocześniliśmy serwis. Otrzymanie nagrody w tak istotnej dla FLY.PL kategorii jest dla nas motywacją do podejmowania kolejnych działań. Dziękujemy wszystkim, którzy z nami współpracują i przyczyniają się do sukcesów FLY.PL oraz kwestii dla nas najistotniejszej, czyli zadowolenia naszych klientów.”
Firma FLY.PL otrzymała wyróżnienie w poprzednich latach, rywalizując z markami takimi jak Empik.com, Zalando.pl czy Answear.com.
Grzegorz Bosowski podkreślił: „Wygrana w tegorocznej edycji jest szczególnym wyróżnieniem. Nagroda w kategorii Strona Roku, przyznana w konkursie pozabranżowym, to sukces, z którego jesteśmy niezwykle dumni. Cieszymy się, że znaleźliśmy się w tak zacnym gronie laureatów, wśród wielkich i znanych firm.”
Izba Gospodarki Elektronicznej, organizująca e-Commerce Polska awards, zrzesza ponad 160 e-sklepów. Kluczowym i najważniejszym zadaniem Izby jest propagowanie e-handlu, identyfikacja potrzeb rozwijającego się rynku e-Commerce oraz dostosowywanie go do standardów Unii Europejskiej. Kapituła jurorów uzasadniła swoja decyzję w następujący sposób: Laureat otrzymuje nagrodę za przejrzystość i intuicyjność strony oraz wprowadzenie nowego designu RWD, dzięki któremu użytkownicy portalu mogą wyświetlać FLY.PL na urządzeniach mobilnych.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty