Fly.pl – pomożemy finansowo klientom Alfa Star
Internetowe biuro podróży FLY.PL, sprzedające oferty kilkudziesięciu biur podróży, w związku z ogłoszeniem upadłości przez organizatora Alfa Star postanowiło uruchomić specjalne procedury, które pozwolą klientom FLY.PL wyjechać na urlop.
Prezes spółki, Grzegorz Bosowski, powiedział: „Podjęliśmy decyzję, aby naszym klientom, których wakacje z Alfa Star nie doszły do skutku, pokryć różnicę między środkami wpłaconymi, a kwotą, która zostanie wypłacona przez ubezpieczyciela.”
W komunikacie Fly.pl czytamy: „Dodatkowo poszkodowani klienci otrzymają dedykowanego doradcę, który udzieli wszystkich niezbędnych informacji oraz pomoże wypełnić i skompletować niezbędne dokumenty, potrzebne do uzyskania zwrotu środków z gwarancji ubezpieczeniowej biura podróży Alfa Star za pośrednictwem Mazowieckiego Urzędu Marszałkowskiego.”
Grzegorz Bosowski podkreślił: „Poczucie bezpieczeństwa Klientów przy kupowaniu wakacji we FLY.PL jest sprawą priorytetową. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci FLY.PL w jak najmniejszym stopniu odczuli skutki upadłości touroperatora. Z własnych środków pokryjemy różnice między kwotą wpłaconą do Alfa Star, a wypłaconą przez ubezpieczyciela. Środki zostaną zwrócone Klientom w postaci bonu wakacyjnego FLY.PL. Poszkodowani klienci mogą również bezpłatnie korzystać z porad udzielonych przez naszych prawników. Mamy nadzieję, że współpraca z naszymi ekspertami pozwoli dopełnić wszelkich formalności, a nasi Turyści, dzięki pewności odzyskania środków pojadą na bezpieczne wakacje.”
Na stronie FLY.PL klienci mogą pobrać formularz zgłoszenia roszczenia oraz kontaktować się z doradcami nie tylko telefonicznie, ale również pod specjalnym adresem mailowym [email protected].
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty