Fly.pl – pomożemy finansowo klientom Alfa Star
Internetowe biuro podróży FLY.PL, sprzedające oferty kilkudziesięciu biur podróży, w związku z ogłoszeniem upadłości przez organizatora Alfa Star postanowiło uruchomić specjalne procedury, które pozwolą klientom FLY.PL wyjechać na urlop.
Prezes spółki, Grzegorz Bosowski, powiedział: „Podjęliśmy decyzję, aby naszym klientom, których wakacje z Alfa Star nie doszły do skutku, pokryć różnicę między środkami wpłaconymi, a kwotą, która zostanie wypłacona przez ubezpieczyciela.”
W komunikacie Fly.pl czytamy: „Dodatkowo poszkodowani klienci otrzymają dedykowanego doradcę, który udzieli wszystkich niezbędnych informacji oraz pomoże wypełnić i skompletować niezbędne dokumenty, potrzebne do uzyskania zwrotu środków z gwarancji ubezpieczeniowej biura podróży Alfa Star za pośrednictwem Mazowieckiego Urzędu Marszałkowskiego.”
Grzegorz Bosowski podkreślił: „Poczucie bezpieczeństwa Klientów przy kupowaniu wakacji we FLY.PL jest sprawą priorytetową. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci FLY.PL w jak najmniejszym stopniu odczuli skutki upadłości touroperatora. Z własnych środków pokryjemy różnice między kwotą wpłaconą do Alfa Star, a wypłaconą przez ubezpieczyciela. Środki zostaną zwrócone Klientom w postaci bonu wakacyjnego FLY.PL. Poszkodowani klienci mogą również bezpłatnie korzystać z porad udzielonych przez naszych prawników. Mamy nadzieję, że współpraca z naszymi ekspertami pozwoli dopełnić wszelkich formalności, a nasi Turyści, dzięki pewności odzyskania środków pojadą na bezpieczne wakacje.”
Na stronie FLY.PL klienci mogą pobrać formularz zgłoszenia roszczenia oraz kontaktować się z doradcami nie tylko telefonicznie, ale również pod specjalnym adresem mailowym [email protected].
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta