Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku
W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Tunezji stanowili 9,36 proc. wszystkich klientów. Jedna trzecia klientów wybiera Grecję.
Wyjazdami we wrześniu zainteresowanych było 85,69 proc. klientów, zaś wyjazdami w październiku – 7,18 proc.
Czwórkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Grecja 32,24 proc., Turcja – 30,4 proc., Bułgaria – 12,77 proc., Tunezja – 9,36 proc.
Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: „Podobnie jak przed tygodniem pierwsza czwórka najpopularniejszych kierunków nie zmieniła się. Powoli spada zainteresowanie Bułgarią, która tradycyjnie w końcówce września kończyła sezon w poprzednich latach. Dzięki szerokim działaniom promocyjnym touroperatorów powoli pojawia się zainteresowanie Egiptem, ale jego sprzedaż na chwilę obecną stanowi niecałe 5 proc. Niezmiennie Klienci obawiają się rezerwacji długo terminowych, co ma odbicie w statystykach i wrześniowe wyloty to aż 85 proc. dokonanych rezerwacji. W analogicznym okresie poprzedniego roku sprzedaż oferty first minute na kolejny sezon stanowiła już ponad 20 proc., dziś próżno szukać zainteresowania tak odległymi terminami przez nowych Klientów.
Fly.pl – pierwsza czwórka krajów bierze ponad 93 proc. rynku
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
[…] Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku […]
[…] Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku […]