Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku

Logotyp fly.pl

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Tunezji stanowili 9,36 proc. wszystkich klientów. Jedna trzecia klientów wybiera Grecję.

Wyjazdami we wrześniu zainteresowanych było 85,69 proc. klientów, zaś wyjazdami w październiku – 7,18 proc.
Czwórkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Grecja 32,24 proc., Turcja – 30,4 proc., Bułgaria – 12,77 proc., Tunezja – 9,36 proc.

Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: „Podobnie jak przed tygodniem pierwsza czwórka najpopularniejszych kierunków nie zmieniła się. Powoli spada zainteresowanie Bułgarią, która tradycyjnie w końcówce września kończyła sezon w poprzednich latach. Dzięki szerokim działaniom promocyjnym touroperatorów powoli pojawia się zainteresowanie Egiptem, ale jego sprzedaż na chwilę obecną stanowi niecałe 5 proc. Niezmiennie Klienci obawiają się rezerwacji długo terminowych, co ma odbicie w statystykach i wrześniowe wyloty to aż 85 proc. dokonanych rezerwacji. W analogicznym okresie poprzedniego roku sprzedaż oferty first minute na kolejny sezon stanowiła już ponad 20 proc., dziś próżno szukać zainteresowania tak odległymi terminami przez nowych Klientów.

Fly.pl – pierwsza czwórka krajów bierze ponad 93 proc. rynku

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center