Fly.pl: Turcja i Grecja biorą 2/3 rynku
W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Turcji stanowili 43,24 proc., proc. wszystkich klientów, zaś Grecję wybierało ich 22,74 proc.
Wyjazdami we wrześniu zainteresowanych było 78,86 proc. klientów, wyjazdami w październiku – 10,15 proc., w listopadzie – 1,34 proc., w grudniu – 3,15 proc., zaś w styczniu – 2,45 proc.
Szóstkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Turcja – 43,24 proc., Grecja – 22,74 proc., Egipt – 15,34 proc., Tunezja – 6,58 proc., Bułgaria – 3,75, Hiszpania 3,03.
Katarzyna Papis-Słupska, dyrektor sprzedaży e-commerce, powiedziała: “W minionym tygodniu największym zainteresowaniem wśród klientów Fly.pl cieszyła się Turcja, która stanowiła ponad 40% w udziale sprzedaży.
Klienci chętnie wybierają ten kierunek ze względu na konkurencyjne ceny i atrakcyjność hoteli. Obok Grecji jest to obecnie drugi kierunek, który wzbudza najmniej obaw co do bezpieczeństwa podróży.
Odnotowaliśmy również większe zainteresowanie wyjazdami do Egiptu, co nas bardzo cieszy w perspektywie zbliżającego się sezonu jesienno-zimowego.
Dzięki wprowadzonym przez większość Touroperatorów zachętom w postaci finansowania kosztu testu na Covid-19 po przylocie do Egiptu oraz zniesionej czasowo przez lokalne władze opłacie za wizę, Egipt ma szansę wrócić do pierwszej trójki sprzedaży.
Klienci nadal jednak decydują się na rezerwacje w krótkiej perspektywie czasowej, sprzedajemy głównie wyjazdy Last Minute i tylko niewielki udział rezerwacji dotyczy miesięcy zimowych.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
[…] Fly.pl: Turcja i Grecja biorą 2/3 rynku […]