Fly.pl: Turcja liderem w sierpniu
W sierpniu wśród klientów fly.pl, ponad 2/3 proc. rezerwowało wyjazdy do Turcji, Grecji Bułgarii lub Egiptu. Te kraje przyniosły ponad 68 proc. miesięcznych obrotów. Na szóstej pozycji pod względem liczby rezerwacji utrzymał się Cypr.
W sierpniu najwięcej klientów rezerwowało wyjazdy do Turcji – 22,6 proc., ich wpłaty stanowiły 23,4 proc. obrotów; Grecji – 19,4 proc. (21,7 proc. obrotów) i Bułgarii – 15,1 proc. (11,2 proc. obrotów).
Pozostałe kierunki z czołówki rezerwacji w lipcu to:
Egipt – 10,7 proc
Hiszpania – 9,6 proc.
Cypr – 5,9 proc.
Albania – 3,2 proc.
Malta – 2,9 proc.
Tunezja – 2,6 proc.
Chorwacja – 1 proc.
Jeśli chodzi o obroty, to czołowa dziesiątka prezentuje się następująco:
Turcja – 23,4 proc.
Grecja – 21,7 proc.
Egipt – 12,1 proc.
Bułgaria– 11,2 proc.
Hiszpania – 10,3 proc.
Cypr– 6,2 proc.
Albania – 3 proc.
Malta – 2,2 proc.
Tunezja – 2 proc.
Chorwacja – 1proc.
Bez zmian – luksusowy hotel, samolot i all inclusive
W sierpniu klienci najczęściej rezerwowali wyjazdy na sierpień – 46,9 proc. i wrzesień – 42,6. Październikowe imprezy wybrało 6,1 proc klientów, zaś listopadowe – 0,5 proc. klientów. Grudniem było zainteresowanych 1,4 proc. a imprezami w 2022 roku – 2,4 proc.
Aż 96 proc. klientów wykupiło imprezy samolotowe, 2,3 proc. zdecydowało się na wyjazdy autokarowe, a 1,7 proc. na dojazd własny.
Zdecydowana większość wybrała hotele 4* (50 proc.) lub 3* (28 proc.), hotel 5* wybrało 20 proc.
Na formułę all inclusive zdecydowało się 74 proc. klientów, HB – 11 proc., pobyty tylko ze śniadaniem – 9 proc.
Średnia cena imprezy wyniosła w sierpniu 5 425 zł (w lipcu – 6 323 zł).
Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce Fly.pl, powiedział: „Sierpień był bardzo dobrym miesiącem i z jego wyników jesteśmy zadowoleni podobnie jak było to w lipcu. Druga połowa sierpnia cechowała się lekkim osłabieniem sprzedaży, ale też widocznymi brakami w dostępności produktowej na bieżące wyloty jeszcze w sierpniu.
Bardzo cieszy nas wysoka sprzedaż wylotów wrześniowych. Liderem zainteresowania wśród klientów została Turcja, która stabilnie przez cały miesiąc odbudowywała swoją pozycje po lipcowych pożarach. Był to kolejny miesiąc, gdzie udział produktu opartego o dynamiczne pakietowanie osiągnął historycznie jedne z najwyższych poziomów. Po lipcowych problemach z potwierdzalnością tego produktu, sierpień był miesiącem zdecydowanie spokojniejszym w tym aspekcie.”
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty