Fly.pl: w grudniu ponad połowa klientów wybrało Egipt, Turcję lub Hiszpanię

W grudniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub Hiszpanii. Przyniosło to 48,3 proc. miesięcznych obrotów.
W grudniu najwięcej klientów rezerwowało wyjazdy do Egiptu – 29,9 proc., ich wpłaty stanowiły 27,1 proc. obrotów; do Turcji – 13,9 proc. (12,6 proc. obrotów), do Hiszpanii – 8,4 proc. (8,6 proc. obrotów).
Pozostałe najpopularniejsze w grudniu kierunki, to:
Cypr – 8,2 proc.
Malta – 7,6 proc.
Grecja – 6,8 proc.
Zjednoczone Emiraty Arabskie – 3,5 proc.
Włochy – 2,7 proc.
Tunezja – 2,7 proc.
Bułgaria – 2 proc.
Jeśli chodzi o obroty w grudniu, to pierwsza dziesiątka prezentuje się następująco:
Egipt – 27,1 proc.
Turcja – 12,6 proc.
Grecja – 9,7 proc.
Hiszpania – 8,6 proc.
Cypr – 6,2 proc.
Zjednoczone Emiraty Arabskie – 4,4 proc.
Malta – 4,1 proc.
Tunezja – 2,6 proc.
Włochy – 2,1 proc.
Bułgaria – 1,4 proc.
Samolotem do luksusowego hotelu z formułą all inclusive
W grudniu klienci najczęściej rezerwowali wyjazdy na grudzień – 34,2 proc. i styczeń– 22,5 proc. Lutowe imprezy wybrało 9 proc klientów, marcowe – 3,1 proc., zaś imprezami w kwietniu 2023 roku zainteresowanych było 4,3 proc. Na czerwiec rezerwowało 8 proc. klientów, zaś na lipiec i sierpień – 8,6 proc.
94,7 proc. klientów wykupiło imprezy samolotowe, 2,7 proc. zdecydowało się na dojazd własny, a 2,5 proc. na transport autobusowy.
Zdecydowana większość wybrała hotele 4* (46 proc.) lub 5* (31 proc.), hotele 3* wybrało 22 proc.
Na formułę all inclusive zdecydowało się 66 proc. klientów, HB – 16 proc., BB – 11 proc.
Średnia cena imprezy wyniosła w grudniu 7081,52 zł (w listopadzie – 7246,08 zł)
Grzegorz Bosowski, prezes fly.pl, powiedział: „Grudzień to kolejny miesiąc z bardzo zadowalającymi nas wynikami. We Fly.pl dynamika sprzedaży wobec przedpandemicznego grudnia 2019 przekroczyła 60 proc..
Co trzecia grudniowa rezerwacja była do Egiptu, a prawie jedną czwartą obrotu wygenerowała Egzotyka. Układ kalendarza z tylko jednym dodatkowym dniem wolnym pomógł sprawić, że ostatni tydzień roku okazał się bardzo dobry sprzedażowo.
Wbrew niesprzyjającym czynnikom zewnętrznym dobra passa trwa, oby jak najdłużej utrzymała się w nowym roku.”
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2025
Tomasz Marzec nowym rzecznikiem prasowym Polskiej Organizacji Turystycznej
Od stycznia 2026 roku Tomasz Marzec będzie rzecznikiem prasowym POT, wnosząc do zespołu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
MerlinX Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2025
Nowe przepisy dotyczące imprez turystycznych. Touroperatorzy zyskają łatwiejszy dostęp do gwarancji ubezpieczeniowej
Podpisano nowelizację ustawy o imprezach turystycznych, która ułatwi touroperatorom…
0 Komentarzy4 Minuty
17 grudnia 2025
Itaka Złotym Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Gąsiory Turystyki 2025 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
W drugiej edycji konkursu Gąsiory Turystyki ponownie nagrodziliśmy nowe talenty branży…
0 Komentarzy6 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty










