Fly.pl – w kwietniu ponad 1/3 klientów wybrała Egipt
W kwietniu wśród klientów fly.pl, prawie dwie trzecie rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub Grecji. Te trzy kraje przyniosły ponad 63 proc. miesięcznych obrotów. Prawie 1/3 obrotów zapewniła sprzedaż imprez w Egipcie.
W kwietniu najwięcej klientów rezerwowało wyjazdy do Egiptu – 34,35 proc., ich wpłaty stanowiły 31,74 proc. obrotów; Turcji – 19,85 proc. (18,37 proc. obrotów) i Grecji – 11,45 proc. (13,78 proc. obrotów).
Pozostałe kierunki z czołówki rezerwacji w kwietniu to:
Hiszpania – 9,16 proc
Malta – 4,2 proc.
Bułgaria – 3,05 proc.
Dominikana – 3,05 proc.
Portugalia – 2,67 proc.
Tunezja – 2,29 proc..
Jeśli chodzi o obroty, to czołowa dziewiątka jest podobna:
Egipt – 31,74 proc.
Turcja – 18,37 proc.
Grecja – 13,78 proc.
Hiszpania – 11,1 proc.
Dominikana – 6,19 proc.
Portugalia – 2,77 proc.
Malta – 2,15 proc.
Bułgaria – 1,13 proc.
Tunezja – 1,1.
Luksusowy hotel, samolot i all inclusive
W kwietniu klienci najczęściej rezerwowali wyjazdy na maj – 29,39 proc., kwiecień – 27,86 proc., czerwiec – 23,52 proc. Lipcowe imprezy wybrało 7,25 proc klientów, zaś sierpniowe – 6,87 proc. klientów. Wrześniem było zainteresowanych 4,58 proc.
Aż 97,33 proc. klientów wykupiło imprezy samolotowe – 92,99 proc., 1,91 proc. zdecydowało się na dojazd własny, a 0,76 proc. na wyjazdy autokarowe.
Zdecydowana większość wybrała hotele 5* (41 proc.) lub 4* (47 proc.)
Na formułę all inclusive zdecydowało się 82,76 proc. klientów, HB – 6,51 proc., pobyty tylko ze śniadaniem – 6,13
Średnia cena imprezy wyniosła w kwietniu 6 090 zł (w ubiegłym roku było to ok. 5 500).
Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl, powiedział: „Ponad 1/3 sprzedaży kwietniowej należała do Egiptu. Odnotowujemy coraz większe zainteresowanie typowymi kierunkami letnimi – przede wszystkim Turcję, ale również Grecją oraz Hiszpanią.
W stosunku do poprzednich miesięcy nastąpił spodziewany spadek udziału w sprzedaży ofert tzw. Egzotyki. Cieszy nas coraz większa gotowość klientów do rezerwacji z większym wyprzedzeniem – ponad połowa rezerwacji dokonanych w kwietniu dotyczyła terminów wylotów w maju i czerwcu. Optymizmu dodaje również wzrost sprzedaży na miesiące wakacyjne – lipiec, sierpień oraz wrzesień. W kwietniu sporo dodatkowej pracy generowały komunikaty o zmianach i anulacjach od Touroperatorów. Bardzo liczymy, że ta sytuacja wraz ze zbliżającym się sezonem będzie się stabilizować. Z ulgą żegnamy trzecią falę pandemii i gorąco witamy falę rezerwacji na ostatniej prostej do wakacji!”
Fly.pl – w marcu prawie 2/3 klientów wybrało Egipt, Turcję lub Grecję
POWIĄZANE WPISY
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
28 grudnia 2024
100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce 2024
Po raz dziewiąty ogłaszamy Listę 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce –…
0 Komentarzy87 Minuty
[…] Fly.pl – w kwietniu ponad 1/3 klientów wybrała Egipt […]