Fly.pl: w listopadzie ponad 27 proc. klientów wybrało Egipt
W listopadzie wśród klientów fly.pl 27,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu. Przyniosło to 27,7 proc. miesięcznych obrotów. Ponad jedna dziesiąta rezerwowanych w listopadzie wyjazdów, to imprezy na Cyprze. Coraz więcej osób kupuje lato 2023.
W listopadzie najwięcej klientów rezerwowało wyjazdy do Egiptu – 27,2 proc., ich wpłaty stanowiły 27,7 proc. obrotów; do Turcji – 12 proc. (9,8 proc. obrotów), na Cypr – 10,7 proc. (7,5 proc. obrotów). W pierwszej dziesiątce znalazł się po raz pierwszy Wietnam – 1,5 proc. klientów i 3,9 proc. obrotów.
Pozostałe najpopularniejsze w listopadzie kierunki, to:
Malta – 9,8 proc.
Hiszpania – 9,4 proc.
Tunezja – 6,4 proc.
Bułgaria – 4,7 proc.
Zjednoczone Emiraty Arabskie – 4,4 proc.
Grecja – 3,8 proc.
Wietnam – 1,5 proc.
Jeśli chodzi o obroty w listopadzie, to pierwsza dziesiątka prezentuje się następująco:
Egipt – 27,7 proc.
Turcja – 9,8 proc.
Hiszpania – 9,7 proc.
Tunezja – 8,1 proc.
Cypr – 7,5 proc.
Zjednoczone Emiraty Arabskie – 6,5 proc.
Malta – 4,8 proc.
Grecja – 4,5 proc.
Wietnam – 3,9 proc.
Bułgaria – 3 proc.
Polecieć samolotem do luksusowego hotelu z formułą all inclusive
W listopadzie klienci najczęściej rezerwowali wyjazdy na listopad – 22 proc. i grudzień – 21. Styczniowe imprezy wybrało 9,8 proc klientów, lutowe – 8,9 proc., zaś imprezami w marcu 2023 roku zainteresowanych było 1,8 proc. Z przyszłorocznych terminów w listopadzie największym powodzeniem cieszył się maj – imprezy w tym terminie rezerwowało 9,1 proc. oraz czerwiec – 8,9 proc. Na lipiec i sierpień wycieczki zarezerwowało 7,4 proc. klientów
97,5 proc. klientów wykupiło imprezy samolotowe, 1,6 proc. zdecydowało się na dojazd własny, a 0,9 proc. na transport autobusowy.
Zdecydowana większość wybrała hotele 4* (47 proc.) lub 5* (30 proc.), hotele 3* wybrało 22 proc.
Na formułę all inclusive zdecydowało się 68 proc. klientów, HB – 15 proc., BB – 10 proc.
Średnia cena imprezy wyniosła w listopadzie 7246,08 zł (w październiku – 6 817,81 zł)
Grzegorz Bosowski, prezes fly.pl, powiedział: „Listopad to kolejny już z długiej serii miesiąc, który nas pozytywnie zaskoczył. Jak do tej pory nie dostrzegamy negatywnego wpływu niesprzyjających czynników zewnętrznych na sprzedaż.
W zakończonym właśnie miesiącu wygenerowaliśmy obroty o kilkadziesiąt procent wyższe niż w listopadzie 2021 oraz listopadzie 2019. Jesteśmy zadowoleni z przedsprzedaży na lato 2023, której udział wyniósł ok. 40 proc.
Średnia cena rezerwacji wyniosła 7246 zł i była wyższa od tej z listopada 2019 roku o 21 proc., ale od ubiegłorocznej listopadowej już tylko o 6 proc. Bardzo dobrze, jak na naszą internetową specyfikę, sprzedaje się Egzotyka, której udział w sprzedaży przekroczył 20 proc.”
Fly.pl: w październiku prawie 50 proc. klientów wybrało Turcję lub Egipt
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty