Fly.pl z godłem „Konsumencki Lider Jakości 2019”
Najwyższa jakość i największy wybór atrakcyjnych ofert – to główne czynniki wskazywane przez respondentów, których głosem biuro podróży FLY.PL zostało nagrodzone brązowym godłem w kategorii „Sklepy internetowe – turystyka” w programie Konsumencki Lider Jakości 2019 organizowanym przez redakcję „Strefy Gospodarki”.
W opinii polskich konsumentów Fly.pl to wygodna metoda porównywania i rezerwowania wyjazdów, a także firma wyróżniająca się dobrą opieką nad klientem. Biuro uplasowało się na podium w wynikach badania znajomości marki (3 miejsce) oraz chęci polecania usług nowym klientom (2 miejsce).
Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl, powiedział: „Brązowe godło programu Konsumencki Lider Jakości to dla nas duże wyróżnienie. Szczególnie cieszy nas to, że zostaliśmy docenieni za wygodę korzystania z naszego serwisu internetowego oraz za wysoki poziom obsługi klienta. Są to obszary, na które kładziemy szczególny nacisk w naszej codziennej pracy.”
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki” – niezależnego dodatku, dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem badań jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku.
Badania w ramach programu Konsumencki Lider Jakości przeprowadzane są zgodnie z ideą metodologii mixed-methods, łączącej analizę danych ilościowych i jakościowych. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 15 000 respondentów, wyłonionych metodą kwotową i celową. Kwalifikacja uczestników jest zgodna ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011, z ograniczeniem grupy wiekowej na kategorii 64 lat.
W 2019 roku zastosowano następujące metody badawcze:
• badania kwestionariuszowe – badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych, badanie pilotażowe na losowo wybranej grupie konsumentów, badanie face-to-face z konsumentami (ankieta pilotowana z udziałem badacza);
• Badanie opinii w ramach CAWI (badanie przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line).
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta