Focus Hotels – trwa akcja promocyjna
Focus Hotels startuje z nową kampanią sprzedażową. Akcja przygotowana na sezon wakacji promuje ofertę noclegową w mocno obniżonych cenach – rezerwacji pokoju można dokonać już od 89 złotych za dobę. Oferta skierowana jest zarówno do klientów biznesowych, jaki i tych podróżujących w celach turystycznych.
Cenowa kampania taktyczna polskiej sieci Focus Hotels wystartowała 26 czerwca i potrwa do 23 lipca. W tym okresie klienci będą mogli dokonywać rezerwacji pokoi na pobyty w terminie do końca wakacji (do 31 sierpnia 2017 włącznie) we wszystkich hotelach sieci w promocyjnych cenach.
Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 złotych w Chorzowie i Łodzi. Za dobę hotelową w Gdańsku, Inowrocławiu oraz w Focus Premium Pod Orłem, klienci zapłacą 149 złotych. W hotelu w Szczecinie pobyt kosztował będzie 169 złotych. W trójmiejskim 4-gwiazdkowym hotelu Focus Premium Gdańsk – ceny zaczynają się od 179 złotych za dobę. We wszystkich przypadkach cena dotyczy pokoju 1-osobowego, bez śniadania.
Jednocześnie wszystkie hotele sieci oferują swoją wyjątkową promocję dla rodzin – dzieci i młodzież do lat 18-stu zakwaterowane w pokoju z opiekunami, nocują gratis.
Sieć Focus Hotels gwarantuje swoim gościom szereg bezpłatnych udogodnień, takich jak nieograniczony dostęp do sauny i siłowni, szybki bezpłatny Internet na terenie całego obiektu czy kawę i kanapkę na wynos przy zakupie noclegu ze śniadaniem. Każdy pokój posiada osobną łazienkę, duże i wygodne łóżko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telewizor LCD, biurko do pracy. W każdym z hoteli 3-gwiazdkowyh, w ofercie dostępne są również pokoje Premium z podwyższonym standardem.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty