Forum Promocji Turystycznej – w czym tkwi sukces promocji Liptowa?

materiały prasowe

Jak promować region tak, aby wpisać się w strategię promocyjną całego kraju i skutecznie współpracować z branżą turystyczną – opowie uczestnikom I Forum Promocji Turystycznej, dyrektor Darina Bartkova.

Liptów, poza tym że jest jednym z najpiękniejszych zakątków Słowacji, to również jeden z najlepiej i najsprawniej promowanych regionów w bezpośrednim sąsiedztwie Polski. Organizacja promocji i koordynacja działań skupionych wokół niej podmiotów jest przykładem doskonałej współpracy rządu, samorządów, organizacji turystycznych i prywatnych przedsiębiorców.

O tym jak zorganizowana i finansowana jest promocja regionu liptowskiego opowie podczas I Forum Promocji Turystycznej Darina Bartková, dyrektor Regionalnej Organizacji Ruchu Turystycznego. Jej kariera zawodowa od początku związana jest z budowaniem marki regionu Liptów, w zakresie FMCG (Fast-moving consumer goods), jak i rozwoju turystyki. Zaczynała jako brand manager, odpowiedzialny za rozwój marki ST.NICOLAUS, producenta alkoholi wysokoprocentowych oraz osoba odpowiedzialna za promocje marki Demanovka. W międzynarodowym koncernie mleczarskim odpowiadała za budowę marki serów Liptov.

W ostatnich dziesięciu latach pracowała jako dyrektor ds strategii i rozwoju turystyki Liptowskiego Mikulasza. Obecnie jest dyrektorem Klastra Liptov i Regionalnej Organizacji Ruchu Turystycznego regionu Liptów, odpowiedzialnym za organizację i zarządzanie regionem, rozwój produktów turystycznych i promocję marki.

I Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 27 października w Warszawie, w hotelu Bellotto (Pałac Prymasowski). Już dziś zarejestruj się online: https://forumpromocjiturystycznej.evenea.pl