Fostertravel.pl organizuje spotkania dla agentów. Tematem nie tylko produkt, ale sposób pracy z touroperatorami

Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami. Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami.
Pierwsze ze spotkań odbyło się w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Kolejne odbędą się: 18 czerwca w Rzeszowie w centrum miasta, 19 czerwca w Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. W warszawskim szkoleniu wzięło udział ponad 20 agentów sieci Foster Travel.
Jak podkreśla Izabela Łużyńska, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej, nie są to spotkania skoncentrowane na produkcie, lecz na technicznych i logistycznych aspektach współpracy z touroperatorami. Agenci mają okazję spotkać się z przedstawicielami organizatorów odpowiedzialnymi za kontakty z siecią sprzedaży, poznać mechanizmy stosowane przy składaniu rezerwacji, dowiedzieć się, jakimi kanałami kontaktować się w razie sytuacji nagłych. Każdy touroperator ma swoją specyfikę pracy, swoje rozwiązania technologiczne oraz procedury, a agenci muszą być na bieżąco z tymi niuansami chcąc skutecznie obsługiwać klientów. W Warszawie mieli okazję spotkać się z przedstawicielami Eximu, Join Up i Nekery.
Gościem zaproszonym przez Fostertravel.pl była także Marta Knasiecka, znana w branży pod marką Specjalistka od Wakacji. Autorka bloga oraz kilku popularnych profili w mediach społecznościowych przez wiele lat pracowała w branży turystycznej – u touroperatorów, była także agentką turystyczną. Na spotkaniu przekazała uczestnikom praktyczne porady dotyczące promocji w sieci, a przede wszystkim w mediach społecznościowych jako kanałów dotarcia do klienta. Zwróciła uwagę na to, że promocja w social media nie musi być płatna, aby była skuteczna – wystarczy pomysł, kreacja, specjalizacja oraz właściwe dobranie kanału do grupy docelowej.
POWIĄZANE WPISY
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca br. w hotelu Arche w Warszawie odbyła się wiosenna, kameralna edycja Meet the…
0 Komentarzy1 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty
25 marca 2025
Zapraszamy na grecki workshop do Wrocławia
W dniu 3 kwietnia 2025 roku we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z greckimi regionami i…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca br. w hotelu Arche w Warszawie odbyła się wiosenna, kameralna edycja Meet the…
0 Komentarzy1 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty
25 marca 2025
Zapraszamy na grecki workshop do Wrocławia
W dniu 3 kwietnia 2025 roku we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z greckimi regionami i…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty