Fostertravel.pl organizuje spotkania dla agentów. Tematem nie tylko produkt, ale sposób pracy z touroperatorami

Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami. Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami.
Pierwsze ze spotkań odbyło się w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Kolejne odbędą się: 18 czerwca w Rzeszowie w centrum miasta, 19 czerwca w Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. W warszawskim szkoleniu wzięło udział ponad 20 agentów sieci Foster Travel.
Jak podkreśla Izabela Łużyńska, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej, nie są to spotkania skoncentrowane na produkcie, lecz na technicznych i logistycznych aspektach współpracy z touroperatorami. Agenci mają okazję spotkać się z przedstawicielami organizatorów odpowiedzialnymi za kontakty z siecią sprzedaży, poznać mechanizmy stosowane przy składaniu rezerwacji, dowiedzieć się, jakimi kanałami kontaktować się w razie sytuacji nagłych. Każdy touroperator ma swoją specyfikę pracy, swoje rozwiązania technologiczne oraz procedury, a agenci muszą być na bieżąco z tymi niuansami chcąc skutecznie obsługiwać klientów. W Warszawie mieli okazję spotkać się z przedstawicielami Eximu, Join Up i Nekery.
Gościem zaproszonym przez Fostertravel.pl była także Marta Knasiecka, znana w branży pod marką Specjalistka od Wakacji. Autorka bloga oraz kilku popularnych profili w mediach społecznościowych przez wiele lat pracowała w branży turystycznej – u touroperatorów, była także agentką turystyczną. Na spotkaniu przekazała uczestnikom praktyczne porady dotyczące promocji w sieci, a przede wszystkim w mediach społecznościowych jako kanałów dotarcia do klienta. Zwróciła uwagę na to, że promocja w social media nie musi być płatna, aby była skuteczna – wystarczy pomysł, kreacja, specjalizacja oraz właściwe dobranie kanału do grupy docelowej.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
TOP Touristik Złotym Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2025
Tomasz Marzec nowym rzecznikiem prasowym Polskiej Organizacji Turystycznej
Od stycznia 2026 roku Tomasz Marzec będzie rzecznikiem prasowym POT, wnosząc do zespołu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
MerlinX Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2025
Nowe przepisy dotyczące imprez turystycznych. Touroperatorzy zyskają łatwiejszy dostęp do gwarancji ubezpieczeniowej
Podpisano nowelizację ustawy o imprezach turystycznych, która ułatwi touroperatorom…
0 Komentarzy4 Minuty
17 grudnia 2025
Itaka Złotym Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Gąsiory Turystyki 2025 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
W drugiej edycji konkursu Gąsiory Turystyki ponownie nagrodziliśmy nowe talenty branży…
0 Komentarzy6 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty










