Fostertravel.pl organizuje spotkania dla agentów. Tematem nie tylko produkt, ale sposób pracy z touroperatorami
Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami. Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami.
Pierwsze ze spotkań odbyło się w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Kolejne odbędą się: 18 czerwca w Rzeszowie w centrum miasta, 19 czerwca w Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. W warszawskim szkoleniu wzięło udział ponad 20 agentów sieci Foster Travel.
Jak podkreśla Izabela Łużyńska, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej, nie są to spotkania skoncentrowane na produkcie, lecz na technicznych i logistycznych aspektach współpracy z touroperatorami. Agenci mają okazję spotkać się z przedstawicielami organizatorów odpowiedzialnymi za kontakty z siecią sprzedaży, poznać mechanizmy stosowane przy składaniu rezerwacji, dowiedzieć się, jakimi kanałami kontaktować się w razie sytuacji nagłych. Każdy touroperator ma swoją specyfikę pracy, swoje rozwiązania technologiczne oraz procedury, a agenci muszą być na bieżąco z tymi niuansami chcąc skutecznie obsługiwać klientów. W Warszawie mieli okazję spotkać się z przedstawicielami Eximu, Join Up i Nekery.
Gościem zaproszonym przez Fostertravel.pl była także Marta Knasiecka, znana w branży pod marką Specjalistka od Wakacji. Autorka bloga oraz kilku popularnych profili w mediach społecznościowych przez wiele lat pracowała w branży turystycznej – u touroperatorów, była także agentką turystyczną. Na spotkaniu przekazała uczestnikom praktyczne porady dotyczące promocji w sieci, a przede wszystkim w mediach społecznościowych jako kanałów dotarcia do klienta. Zwróciła uwagę na to, że promocja w social media nie musi być płatna, aby była skuteczna – wystarczy pomysł, kreacja, specjalizacja oraz właściwe dobranie kanału do grupy docelowej.
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty