Fru.pl z fast refund i kampanią
Fru.pl był kiedyś istotnym graczem na polskim rynku OTA, dziś firmie pozostała raczej koncentracja na kluczowym dla spółki rynku rumuńskim. Widać jednak, że pracę nad nowinkami trwają, a agent nie odpuszcza całkowicie rynku polskiego. Właśnie ruszyła kampania „Styczniowe okazje cenowe”.
Fast Refund – nowa usługa na ciężkie czasy
Fast Refund to dodatkowa usługa, która ma dawać klientom gwarancje szybkiego zwrotu pieniędzy za skasowany lot. W czasach COVID-owych linie lotnicze często miały znaczne, sięgające wielu miesięcy opóźnienia w realizacji zwrotów dla swoich klientów. Dodatkowo nagminną praktyką było też nadużywanie oferowania voucherów vs należący się klientowi zwrot gotówki.
Tutaj swoją szansę zwietrzyło właśnie fru.pl, uruchamiając usługę Fast Refund. Kupując ją możemy ubezpieczyć się przed ryzykiem długiego oczekiwania na pieniądze. To ryzyko podejmuje za nas agent. Oczywiście nie robi tego za darmo, usługa jest dodatkowo płatna. Ceny zaczynają się od 24,99 zł i rosną wraz ze wzrostem wartości rezerwacji.
Co ważne usługą objęte są też świadczenia dodatkowe wykupione do skasowanej przez linie rezerwacji.
Fast Refund też będzie ciążyło ku voucherom
Fast Refund ma działać już w ciągu 7 dni, od jego aktywacji. Fru.pl ma oferować klientowi zarówno zwrot gotówki, jak i vouchery na rezerwacje przelotów dowolną linią. Można się spodziewać, że ta druga możliwość będzie opcją preferowaną, jej zaletą jest brak ograniczenia do jednego przewoźnika, jak to ma miejsce przy voucherze oferowanym bezpośrednio przez konkretną linię.
Takie rozwiązanie daje klientowi o wiele więcej możliwości i dużo szerszy wybór kierunków geograficznych, w tym tych wolnych od COVID-owych problemów.
Fast Refund rusza w okresie promocji
Uruchomienie Fast Refund w końcówce roku zbiegło się z dwiema niezwykle sprzyjającymi okolicznościami. Pierwszą z nich jest ekspansja nowego wariantu COVID, wprowadziła ona ponownie wiele niepewności. Kolejne rynki, które planowały większe lotnicze otwarcie zaczęły wycofywać się z liberalizacji COVID-owych obostrzeń.
Koniec roku i początek kolejnego to też tradycyjnie czas promocji cenowych, wielkie linie ogłaszają też właśnie swoje siatki połączeń na lato 2022. Pojawiają się w sprzedaży typowe wakacyjne kierunki. Klienci będą też kuszeni bardzo niskimi cenami first-minute.
Przykładem jest właśnie startująca wyprzedażowa oferta LOT-u, z cenami, które zachęcają do planowania wypadów. Okres promocji to najlepsza szansa dla fru.pl, by promować nową usługę – klient płacący niższą cenę za przelot będzie bardziej skłonny by nabyć także ochronę umożliwiającą szybszy zwrot w przypadku komplikacji.
Fru.pl promuje styczniowe okazje cenowe
Agent promuje też od początku roku styczniowe okazje cenowe, jest to ogólna kampania zachęcająca do zakupów w tym właśnie momencie, z istotnym wyprzedzeniem. W jej ramach pojawiły się video clipy, zmieniono także logo uzupełniając je o dopisek styczniowe okazje cenowe.
W momencie wyszukiwania cen, otrzymujemy komunikat, co do potencjalnej oszczędności, jaką uzyskamy rezerwując właśnie w styczniu. Bardzo ciekawy pomysł na promocje, choć naturalnie klientowi trudno zweryfikować, na ile te dane są miarodajne.
Nie ulega jednak wątpliwości, że początek roku będzie obfitował w akcje wyprzedażowe i takowe będą sprzyjać komunikacji uruchomionej przez fru.pl. Dobrym przykładem istotnych spadów cen jest kierunek Dubaj, w obecnej promocji LOT sprzedaje końcówki swoich lotów poniżej 1 400 zł. Potwierdza się więc teza, którą stawialiśmy kilka tygodni temu, że jesteśmy w optymalnym momencie na zakup biletów do Dubaju. Po marcu będzie niestety wyraźnie drożej.
Polujemy na tanie LOT-y do Dubaju – optymalny czas, by polecieć tanio na Expo
POWIĄZANE WPISY
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
28 grudnia 2024
100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce 2024
Po raz dziewiąty ogłaszamy Listę 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce –…
0 Komentarzy87 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta