GK PHH: jakość podstawą hotelarstwa
W dniach 18 – 19 stycznia w Regent Warsaw Hotel odbyło się szkolenie z systemu zarządzania jakością HACCP oraz Procedur Kontroli Operacyjnej dla pracowników całej Grupy Kapitałowej PHH. Było to pierwsze duże wydarzenie organizowane przez Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej Polskiego Holdingu Hotelowego od czasów pandemii.
Celem szkolenia była przede wszystkim realizacja jednego z elementów strategii jakim jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelarskimi poprzez świadome zarządzanie ryzykiem na każdym szczeblu. Szkolenia i warsztaty prowadzone przez audytorów przy czynnym udziale słuchaczy zaktywizowały wszystkich uczestników.
Tradycyjna formuła szkolenia zmieniła się w spotkanie hotelarzy Grupy PHH, którzy chętnie dyskutowali o wyzwaniach i dzielili się swoimi doświadczeniami z kolegami i koleżankami z innych Spółek. Były to dwa dni pracy, wymiany wiedzy i ogromna satysfakcja z uzyskanej synergii. Uczestnicy docenili przyjętą formułę szkolenia.
„Zgodnie z wizją „Polski kapitał, światowa jakość” to właśnie jakość jest dla nas najważniejsza. Pracownicy całej Grupy wierzą, że szeroko pojęta jakość jest podstawą hotelarstwa. Już na etapie deklaracji chętnych do udziału w szkoleniach było znacznie więcej niż przewidzianych miejsc. Zainteresowanie uczestnictwem w szkoleniach przeszło nasze najśmielsze oczekiwania” – poinformowała Barbara Podwysocka, dyrektor pionu jakości i bezpieczeństwa, organizator i prelegent szkolenia.
„Sposób przeprowadzenia szkolenia zasługuje na wielkie uznanie, gdyż angażował każdego uczestnika do czynnego udziału” – oceniła Anna Kostrzewska, kierownik działu operacyjnego spółki Elbest.
„Przykłady z życia wzięte pokazywały na co szczególnie zwracać uwagę i nie powielać błędów innych, czy nawet swoich. Części praktyczne jak dla mnie zawsze są najciekawsze i również ich nie zabrakło. Bardzo podobało mi się to, iż mogliśmy pojechać do innego hotelu, spotkać się z pracownikami z innych hoteli i wymienić doświadczeniami” – podsumowała Alicja Hemlich, kierownik gastronomii z obiektu spółki PHH Best Western Hotel Jurata.
Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej zaczyna organizować kolejne szkolenie z tej samej tematyki, a w planach są również szkolenia z pozostałych zakresów Procedur Kontroli Operacyjnej.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Wyjątkowa oferta świąteczna z Wyndham Wroclaw Old Town
Święta Bożego Narodzenia to czas magii, radości i niezapomnianych chwil. Wrocław – z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
IGHP: mniej gości w hotelach w listopadzie
Wyniki hoteli w listopadzie były słabsze niż w październiku, głównie za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
16 grudnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy wybierają święta poza domem
Polacy coraz chętniej spędzają święta Bożego Narodzenia i sylwestra poza domem,…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Accor otworzył pierwszy Swissôtel na Słowacji
Swissôtel zadebiutował na Słowacji, otwierając Swissôtel Damian Jasna w regionie Liptów.…
0 Komentarzy1 Minuty
12 grudnia 2024
PHH podsumowuje trzy kwartały 2024: wyższe przychody i lepsze wskaźniki operacyjne
Polski Holding Hotelowy podsumował wyniki za trzy kwartały 2024 roku, notując przychody…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
Zmodernizowany Novotel Warszawa Centrum świętuje 50-lecie
Novotel Warszawa Centrum zakończył kompleksową modernizację obejmującą 364 pokoje,…
0 Komentarzy1 Minuty
6 grudnia 2024
Pierwszy hotel marki Tribe zostanie otwarty w 2025 roku w Krakowie
Marka Tribe, należąca do sieci Accor w 2025 roku zadebiutuje w Polsce otwierając hotel…
0 Komentarzy2 Minuty