„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis
Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która promuje hotele jako miejsca wspierające podróżników w realizacji ich marzeń i pasji.
Według najnowszego raportu marki, aż 34 proc. osób planuje podróż w 2025 roku, aby spełnić swoje aspiracje, a 72 proc. woli zaoszczędzić na noclegu, by więcej wydać na atrakcje. Ibis odpowiada na te potrzeby, oferując przystępne cenowo usługi w ponad 2600 hotelach na całym świecie, podkreślając, że podróżowanie może być dostępne dla każdego.
„Pięćdziesiąt lat temu ibis zdemokratyzował podróżowanie, wcielając w życie ideę hotelu na każdą kieszeń i oferując gościom przyjazną obsługę, zjawiskowy design i jakość, której oczekują, a wszystko to w przystępnej cenie” – wyjaśnia Jean-Yves Minet, ibis global brand president.
Kampania „Go get it” ma postać serii siedmiu audiowizualnych opowieści o doświadczeniach ludzi, którzy zatrzymują się w hotelu ibis w trakcie podróży. Opowieści są emitowane w mediach społecznościowych, a w wybranych krajach dodatkowo jako telewizyjne spoty reklamowe. Przedsięwzięcie jest częścią tegorocznych obchodów 50. urodzin marki ibis, która od 1974 roku dąży do tego, by podróżowanie z luksusu zmieniło się w dobro dostępne dla jak największej liczby ludzi. Wraz ze startem kampanii „Go get it” marka pokazuje jak ważną częścią jej misji jest upowszechnianie dostępności usług hotelarskich i podkreśla, że zadaniem hotelu jest sprawić, by cel podróży – zarówno pod względem geograficznym, jak i poszukiwanych doświadczeń – znalazł się w zasięgu każdego gościa.
„Podróże stały się dziś najbardziej podstawowym i pożądanym dobrem spośród wszystkich „towarów nie pierwszej potrzeby”, a nasze najnowsze badania trendów pokazują, że jeden na trzech respondentów planuje w 2025 roku podróżować więcej niż w obecnym. Na całym świecie, a zwłaszcza w dynamicznie rozwijających się regionach, takich jak Azja, obserwujemy istotny wzrost populacji podróżników. Marka ibis jest doskonale przygotowana do tego, by wyjść naprzeciw zmieniającym się potrzebom tego nowego pokolenia obieżyświatów” – Karelle Lamouche, chief commercial officer, Premium, Midscale & Economy brands w Accor.
Kampania „Go get it” powstała we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi London. Zdjęcia zrealizowano w hotelu ibis London Sutton Point. Za reżyserię spotów odpowiada AB/CD/CD – nagradzany francuski duet reżyserski w składzie Clement Dozier i Camille Dauteuille.
POWIĄZANE WPISY
23 stycznia 2025
Zimowe wyjazdy Polaków: siedem na 10 osób preferuje płatności bezgotówkowe
Nowe badanie Visa pokazuje, że prawie połowa Polaków planuje spędzić zimą urlop w górach.…
0 Komentarzy4 Minuty
22 stycznia 2025
Polska magnesem dla inwestorów branży hotelarskiej
Spadki z poprzednich lat zostały wyrównane – polski sektor hotelowy powraca do dawnego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 stycznia 2025
B&B Hotels Polska podsumowuje rok 2024 i zapowiada dalszy rozwój
Sieć B&B Hotels realizuje założenia strategii dla polskiego rynku, mówiącej o…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
OLX: Zakopane liderem wśród ulubionych kierunków Polaków
Podczas ferii zimowych 2025 większość Polaków wybierze wypoczynek w górach. Tak wynika z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty