„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis

Kampania Go Get It, fot. ibis
Kampania Go Get It, fot. ibis

Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która promuje hotele jako miejsca wspierające podróżników w realizacji ich marzeń i pasji.

Według najnowszego raportu marki, aż 34 proc. osób planuje podróż w 2025 roku, aby spełnić swoje aspiracje, a 72 proc. woli zaoszczędzić na noclegu, by więcej wydać na atrakcje. Ibis odpowiada na te potrzeby, oferując przystępne cenowo usługi w ponad 2600 hotelach na całym świecie, podkreślając, że podróżowanie może być dostępne dla każdego.

„Pięćdziesiąt lat temu ibis zdemokratyzował podróżowanie, wcielając w życie ideę hotelu na każdą kieszeń i oferując gościom przyjazną obsługę, zjawiskowy design i jakość, której oczekują, a wszystko to w przystępnej cenie” – wyjaśnia Jean-Yves Minet, ibis global brand president.

Kampania „Go get it” ma postać serii siedmiu audiowizualnych opowieści o doświadczeniach ludzi, którzy zatrzymują się w hotelu ibis w trakcie podróży. Opowieści są emitowane w mediach społecznościowych, a w wybranych krajach dodatkowo jako telewizyjne spoty reklamowe. Przedsięwzięcie jest częścią tegorocznych obchodów 50. urodzin marki ibis, która od 1974 roku dąży do tego, by podróżowanie z luksusu zmieniło się w dobro dostępne dla jak największej liczby ludzi. Wraz ze startem kampanii „Go get it” marka pokazuje jak ważną częścią jej misji jest upowszechnianie dostępności usług hotelarskich i podkreśla, że zadaniem hotelu jest sprawić, by cel podróży – zarówno pod względem geograficznym, jak i poszukiwanych doświadczeń – znalazł się w zasięgu każdego gościa.

„Podróże stały się dziś najbardziej podstawowym i pożądanym dobrem spośród wszystkich „towarów nie pierwszej potrzeby”, a nasze najnowsze badania trendów pokazują, że jeden na trzech respondentów planuje w 2025 roku podróżować więcej niż w obecnym. Na całym świecie, a zwłaszcza w dynamicznie rozwijających się regionach, takich jak Azja, obserwujemy istotny wzrost populacji podróżników. Marka ibis jest doskonale przygotowana do tego, by wyjść naprzeciw zmieniającym się potrzebom tego nowego pokolenia obieżyświatów” – Karelle Lamouche, chief commercial officer, Premium, Midscale & Economy brands w Accor.

Kampania „Go get it” powstała we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi London. Zdjęcia zrealizowano w hotelu ibis London Sutton Point. Za reżyserię spotów odpowiada AB/CD/CD – nagradzany francuski duet reżyserski w składzie Clement Dozier i Camille Dauteuille.