Grecja – nowa letnia kampania: Grecja… Będziesz chciał zostać na zawsze!

fot. archiwum GNTO

W nowej kampanii Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej występuje Otto – Austriak, który przed laty odwiedził Grecję, aby zasmakować greckiego lata, ale został „pochwycony” przez uczucia których dostarczyła mu Grecja. Co było dalej? Został na zawsze.

Główny wątek tegorocznej kampanii GNTO, to prawdziwa historia, która skupiając się na pięknie tego kraju, ma na celu pokazanie, że Grecja nie przez przypadek jest ulubionym celem dla milionów odwiedzających. To miejsce, które pozwala na nowo odnaleźć wszystko, co w życiu ważne. Uściślając, ma wszystko co niezbędne by docenić wartość życia.

Minister Turystyki Wasilis Kikilias podkreślił w związku z nową kampanią: „Będąc jedną z pięciu najsilniejszych marek turystycznych na świecie, znaną za sprawą słynnych krajobrazów, w tym roku postanowiliśmy skupić się na emocjach wywołanych poprzez wizyty w naszym kraju. Nowa kampania promująca Grecję za granicą jest zainspirowana prawdziwą historią. Opowiadamy o przeżyciach turysty, który początkowo przyjechał do naszego kraju na wakacje, ale doświadczany przez niego spokój, prostota i piękno skłoniły go do pozostania, znalezienia pracy, założenia rodziny w Grecji i wreszcie zmiany swojego życia na zawsze.
Nasza letnia kampania, po udanej kampanii zimowej oraz promującej wypady typu citybreak, jest kolejnym narzędziem naszej udanej tegorocznej strategii. Jeszcze raz serdeczne podziękowania dla Fundacji Onassisa, a szczególnie dla jej prezesa, pana Antonisa Papadimitriou za nieustanną pomoc i wspieranie pracy Ministerstwa Turystyki oraz Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej przez cały rok.”

Sekretarz generalny GNTO, Dimitris Frangakis dodał: „Po kampaniach „Greece does Have a Winter” oraz „Greekend”, GNTO kontynuuje dynamiczną promocję naszego kraju za granicą. Podczas zimy oraz na wiosnę poświęciliśmy kilka miesięcy na akcje promocyjne na rynkach europejskich i amerykańskim – teraz natomiast nadszedł czas na klasyczną kampanię letnią. Prawdziwa historia staje się w tym roku podstawą materiał,u który porusza uczucia podróżnych i stawia na pierwszym planie autentyczność celu podróży – Grecji. Tożsamość i autentyczność tak silne, że prowokują myśli o zostaniu w naszym kraju na zawsze. Serdecznie dziękuję kierownictwu GNTO oraz firmie Ogilvy za znakomitą pracę oraz oczywiście Fundacji Onassisa za wsparcie naszego kraju w kolejnej kampanii za granicą”.

Kampania, która jest już promowana na rynkach docelowych dla greckiej turystyki, jest realizowana przy życzliwym wsparciu Fundacji Onassisa.

Wideo można zobaczyć pod poniższym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=JgJGX3ldxOg