Grecos – konkurs dla agentów
16 cotygodniowych zadań pod hasłem „W 100 dni dookoła Grecji” rozwiązują pracownicy agentów Grecosa. Zwycięzcy pojadą do Grecji. Touroperator postawił na Grywalizację – program przygotowany specjalnie dla biur podróży, z którymi Grecos współpracuje.
Grywalizacja to z jednej strony dodatkowa motywacja dla partnerów, z drugiej – możliwość atrakcyjnego pokazania oferty touroperatora i sprawdzenia wiedzy o niej.
Na udział zdecydowali się właściciele ponad 200 autoryzowanych i partnerskich biur.
Blisko 400 ich pracowników zalogowało się do gry i zbiera punkty walcząc o udział w Grecos Adventure – wyjeździe do Grecji.
Nagroda to nie jedyny magnes dla uczestników, bo wielu z nich traktuje Grywalizację jako wyjątkową formę szkolenia. Zabawa i rywalizacja w jednym z każdym tygodniem zyskuje jeszcze na popularności.
Renata Ród z krakowskiego biura Connect-Travel, powiedziała: „Duch rywalizacji w połączeniu z informacjami, o które pytają klienci, to dla mnie mieszanka idealna. Lubię i bardzo dobrze znam Grecję, ale czasami coś mnie zaskoczy z pytań z mapy i zainspiruje do zgłębienia tematu. To potem przekłada się na plus w rozmowach z klientami.”
Co tydzień pojawia się nowe wyzwanie. Ostatnie trafi do uczestników w połowie września. Każde z 16 zadań to kolejny element mapy „W 100 dni dookoła Grecji”, bo Grywalizacja potrwa właśnie około 100 dni. Poprawna odpowiedź lub zrealizowanie postawionego celu zwiększa liczbę punktów na koncie. W przypadku części zadań na rozwiązanie jest tydzień, inne są tak skonstruowane, że można do nich wrócić przez dłuższy, ale też określony okres. –
Paulina Sypuła, koordynator Zespołu Szkoleń i Trade Marketingu w Grecosie, podkreśliła: „Podczas realizacji zadań Grywalizacji liczą się kreatywność, znajomość oferty Grecosa i wiedza o Grecji. Tegoroczny projekt jest podróżą szlakiem greckich wysp, miast i nieodkrytych dotąd smaków. Chcemy, żeby użytkownik spędził z nami choć chwilę na najpiękniejszych plażach, zanurzył się w błękitnym morzu i poczuł na swojej skórze ciepło greckiego słońca. Podbijając współczesną Grecję chcemy pokazać jej prawdziwe, fascynujące i niejednokrotnie zaskakujące oblicze. Dlatego dbamy o atrakcyjną formułę projektu.
Zadanie, od którego zaczęła się tegoroczna Grywalizacja, polegało na dopasowaniu uwidocznionych atrakcji do wysp. Powitalny komunikat brzmiał „Zabieramy Cię w miejsca, które nieprzerwanie zachwycają podróżników z całego świata!”
Drugi tydzień był poświęcony Kos – „krainie miodem płynącej”. Materiały Grecosa zawierały informacje m.in. o popularnej na Kos hodowli pszczół i produkcji miodu, ale też o obchodzonym 24 sierpnia w mieście Antimachia święcie miodu zwanym Γιορτή του μελιού (Giorti tou Meliou). Zadaniem było przesłanie zdjęcia pokazującego zwiedzanie Grecji bądź przygotowania do wyjazdu.
Kolejny tydzień wymagał innego rodzaju zaangażowania. Oprócz obrazkowej układanki czekał bonus w konkursie sprzedażowym – punktowane było każde potwierdzenie rezerwacji założonej na wycieczkę objazdową „Grecja po mojemu” lub „Ateny po mojemu”.
Te przykładowe zadania pokazują ich różnorodność – część jest oparta na wiedzy o Grecji i ofercie Grecosa, inne polegają na realizacji celu sprzedażowego, nie brakuje też zadań wymagających pomysłowości.
Konto konkursowe może mieć każdy pracownik biura z ofertą specjalizującego się w Grecji touroperatora.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty