Groupon – nasz klient jest kobietą lubiącą góry
Z badania wewnętrznego przeprowadzonego wśród Klientów Groupon wynika, że kupujący usługi turystyczne w Internecie to najczęściej kobiety, mieszkanki dużych miast i aglomeracji.
Blisko 76,8 proc. konsumentów posiada wyższe lub średnie (22,3 proc.) wykształcenie, a 86 proc. to osoby w wieku 25-54 lata, zarabiające powyżej średniej krajowej. Jak wynika z analizy sprzedażowej oferty Travel, dostępnej na Groupon, statystyczny Polak jedzie na 7-dniowy urlop, jeśli wypoczywa w Polsce to najczęściej w górach, a na wakacje dla dwóch osób wydaje od 3-5,5 tysięcy złotych.
Groupon Travel Polska oferuje ponad 750 wyjazdów dostępnych na stronie lub przez aplikację mobilną, z czego blisko 61 proc. ofert turystycznych to wycieczki krajowe jak wynika z wewnętrznych danych platformy zebranych od marca do lipca 2015 r. Według statystyk Travel najchętniej wybieranym kierunkiem są góry, które zdecydowanie podbiły gusta spragnionych pieszych wędrówek i obcowania z naturą klientów. W 2014 roku klienci Groupona najchętniej wypoczywali nad polskim morzem, w tym 1/3 klientów kupiła wycieczki nad Bałtyk a 14 proc. klientów wybiera odpoczynek nad jeziorem.
Natomiast o kierunkach zagranicznych, Tomasz Wacławski, dyrektor działu Travel, Groupon Polska, powiedział: „Obecnie największym zainteresowaniem wśród destynacji zagranicznych (zarówno tych krótko jak i długoterminowych) z dojazdem własnym cieszą się Chorwacja, Węgry, Czechy oraz Włochy. Relatywna bliskość tych krajów jak i rozwijająca się sieć połączeń drogowych to główne powody największego zainteresowania tymi kierunkami. Biorąc również pod uwagę statystyki ofert tour operatorskich z transportem lotniczym czy autokarowym, do grona najchętniej wybieranych kierunków dołączają także Grecja, Bułgaria Hiszpania i (to nowość w tym roku) Albania. Zależy nam, aby nasi Klienci mieli szeroki wybór, dlatego na naszej polskiej stronie znajduje się już w tym momencie blisko 4 razy więcej ofert niż rok temu o tej porze, a będzie ich jeszcze więcej.”
88,2 proc. klientów Groupona planuje wrócić do hotelu, w którym spędzili pobyt, przy czym 43 proc. już w przeciągu najbliższego roku.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty