Groupon – oferta dla klientów biura Alfa Star
W odpowiedzi na bankructwo biura Alfa Star, Groupon przygotował ofertę, w której pokryje część kosztów wyjazdu wszystkim poszkodowanym, by w ten sposób pomóc im uratować choć odrobinę wakacji. Oferta promocyjna Groupon kierowana jest do osób pokrzywdzonych w wyniku bankructwa Alfa Star, które miały zarezerwowane wyjazdy w okresie 28.08.2015 – 31.10.2015. Firma pokryje 50 proc. kosztów wakacji pierwszym 100 osobom, które do końca października zarezerwują wyjazd z oferty Groupon Travel. Kolejni poszkodowani mogą liczyć na 30 proc. dofinansowania. Warunkiem przystąpienia do promocji jest potwierdzenie w Biurze Obsługi Klienta dokonanej rezerwacji w systemie, a następnie przedstawienie umowy potwierdzającej kupienie wycieczki z biura Alfa Star, która z racji bankructwa firmy nie odbyła się.
Tomasz Wacławski, dyrektor działu Travel, Groupon Polska, powiedział: „Zdajemy sobie sprawę, że w zaistniałej sytuacji nie każda osoba poszkodowana może pozwolić sobie na kupno innej wycieczki. Dlatego chcemy zaoferować klientom upadłego biura możliwość wyjazdu w okazyjnej cenie. Całkowicie rezygnujemy ze swojego zarobku, a także dopłacimy do ofert, które wybiorą byli klienci touroperatora. Rozumiemy bowiem, jak ważne dla każdego z nas są dobrze spędzone wakacje po długim roku pracy i nauki. W Groupon Travel wierzymy, że każdy zasługuje na wypoczynek.”
Groupon poprzez autorski program „Bezpieczny Groupon” firma zapewnia swoim klientom ochronę przez cały okres ważności kuponu i aż do 2 miesięcy po zakończeniu jego ważności. Oferta ta umożliwia również klientom ustawową możliwość zwrotu kuponu do 14 dni od daty zakupu. W przeszłości w przypadku upadłości biura podróży, którego oferta była sprzedawana przez Groupon, firma natychmiast reagowała i zapewniała klientom zwrot pieniędzy z własnych środków.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta