Grupa eSky – prawie 77 proc. większa sprzedaż w I półroczu
W pierwszym półroczu 2019 roku całkowita wartość sprzedaży (TTV – total transaction value) wypracowana przez Grupę eSky wyniosła ponad 1,16 mld zł, o prawie 77 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Ponadto, Grupa może pochwalić się także rekordową wartością przychodów netto, których dynamika rok do roku wyniosła 73 proc. osiągając w I półroczu 2019 wartość 142 mln zł.
W ciągu sześciu miesięcy bieżącego roku Grupa eSky weszła na 15 nowych rynków, w tym na dwa nowe kontynenty – do Afryki (RPA) oraz Australii i Oceanii (Nowa Zelandia). Grupa eSky rozszerzyła też współpracę z PayU, dzięki której podróżujący mogą kupić bilety lotnicze i pakiety “Lot+Hotel” w systemie ratalnym, w tym również z ratami 0 peroc.. eSky nie zwalnia tempa – jeszcze w tym roku zapowiada wejście na kolejne rynki oraz dynamiczny rozwój produktów dla użytkowników.
Łukasz Neska, wiceprezes zarządu Grupy eSky, powiedział: “Kolejny rok z rzędu możemy pochwalić się rewelacyjnymi wynikami. Grupa eSky na wszystkich 50 światowych rynkach osiągnęła blisko 1,2 mld zł sprzedaży z czego 142 mln zł to nasze przychody netto. W ubiegłym roku nasza sprzedaż w ciągu pierwszych 6 miesięcy przekroczyła 650 mln, a przychody netto 82 mln zł, tak więc dynamika w obu przypadkach znacząco przekracza 70 proc.. Jesteśmy szczególnie zadowoleni, że co piąta dokonana w serwisach eSky rezerwacja pochodzi z jednego z 15 nowych rynków, na które weszliśmy w tym półroczu. Zresztą dynamika naszej ekspansji również jest ogromna, przypomnę, że w 2018 roku weszliśmy na 12 nowych rynków, a w zaledwie 6 miesięcy bieżącego roku – możemy się pochwalić obecnością na kolejnych 15.”
W 2019 roku Grupa eSky przyspieszyła tempo ekspansji oraz wkroczyła na dwa nowe kontynenty do Afryki oraz Australii i Oceanii.
Pierwszym afrykańskim rynkiem z logo eSky jest Republika Południowej Afryki a pierwszym rynkiem na Antypodach – Nowa Zelandia. Według zapowiedzi władz Spółki, Grupa nie zwalnia tempa ekspansji i bacznie przygląda się nie tylko rynkom afrykańskim – zwłaszcza atrakcyjnym turystycznie rynkom Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu (MENA), ale także regionowi Azja-Pacyfik (APAC).
Łukasz Neska dodał: „Nasza strategia nie zmienia się, bo jak po raz kolejny udowadniają nasze wyniki finansowe – jest skuteczna. Stawiamy na dwutorowy rozwój: z jednej strony dynamiczna ekspansja, z drugiej – rozwój oferty dla naszych użytkowników.
W tym roku przede wszystkim postawiliśmy na technologię virtual interlining, na bazie której stworzyliśmy nasze autorskie rozwiązanie – MultiLine, które łamie bariery dotychczas oferowanych połączeń i w pełni wykorzystuje potencjał linii lotniczych. W standardowej ofercie, podróżujący otrzymuje propozycję lotu od konkretnego przewoźnika lub lot łączony od współpracujących ze sobą linii. Dzięki MultiLine od eSky możliwe jest zestawienie dowolnych połączeń różnych linii lotniczych – niezależnie od tego, czy przewoźnicy ze sobą współpracują czy nie. To kolejny atut dla pasażerów – mogą zdecydować nie tylko o tym dokąd chcą polecieć i zaplanować dowolną liczbę przesiadek, ale też wybrać dogodniejsze godziny lotów, co bywa szczególnie ważne, gdy np. podróżuje się w większej grupie osób lub z dziećmi.Dodatkowym atutem jest także to, że wszystkie powyższe kroki można zamknąć w jednym procesie rezerwacyjnym. Od lat inwestujemy nie tylko w technologię, ale też biznesowe relacje, dlatego możemy poszczycić się bogatą listą przewoźników, z którymi współpracujemy. W ostatnim czasie zawarliśmy umowę z Rainbow oraz ETI, dzięki którym rozszerzyliśmy naszą ofertę o kolejne loty czarterowe.
Prócz innowacyjnego rozwiązania MultiLine, Grupa eSky stale rozwija ofertę dynamicznych pakietów „Lot+Hotel”, która umożliwia zakup zarówno biletów lotniczych, jak i preferowanego, atrakcyjnego miejsca noclegowego spośród blisko 1,3 miliona apartamentów i hoteli. Zainteresowanie użytkowników tą opcją stale rośnie.
Grupa eSky podała, że sprzedaż pakietów „Lot+Hotel” rośnie w trzycyfrowym tempie i spodziewa się, że trend ten w umocni się w kolejnych okresach. Oferta eSky zyskuje także dzięki wprowadzonemu systemowi ratalnemu, dzięki któremu podróżujący mogą sfinansować swoje wyjazdy także w atrakcyjnym systemie ratalnym, dzięki płatnościom PayU.
Do końca roku, podróżujący którzy zdecydują się na zakup biletów lotniczych, pakietów “Lot+Hotel”, mogą skorzystać m.in. z rat 0%, gdzie RRSO (rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 0%, wybierając płatność w 10 ratach.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty